Pen 3D Pertama Didunia..Boleh Lukis Di Udara..

 Cool ? Ingin tahu rahsia? Nama pena sihir, Rahsianya adalah dalam 3Doodler menggunakan dakwat ABS plastik, plastik yang sering digunakan untuk mesin pencetak 3D.

Alat ini berfungsi dengan secara langsung tanpa memerlukan sebuah komputer atau perisian. Hanya plug, dan anda telah dapat menarik apa-apa objek yang anda mahu di udara, sudah tentu, tanpa menjejaskan kesan graviti pada objek yang kita "imej".

Mengenai dakwat, ABS plastik dijual secara berasingan bagi $ 30 - $ 55 sekilogram. Ia mungkin berat sedikit, kerana saya fikir ini jenis plastik adalah agak sukar ( Satu kilogram plastik apabila digunakan sebagai 3Doodler dakwat, ia boleh menyebabkan 3D "dakwat" bersama-sama kira-kira 1200 meter.

Berminat? Pen ini anda boleh mesej pada "Kickstarter" dengan harga minimum $ 50. Pakej kedua termurah untuk $ 75, yang termasuk satu pen dan warna sebagai banyak seperti dua beg plastik, juga telah dijual untuk penghantaran pada bulan Oktober. Tetapi anda masih boleh menempah pakej yang sama untuk penghantaran pada bulan November (kini baki 500 unit). Atau anda juga boleh memesan pakej lain adalah lebih mahal dan lebih lengkap lihat pada senarai langsung pada Kickstarter.




 

0 Komentar untuk " Pen 3D Pertama Didunia..Boleh Lukis Di Udara.. "

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info