Cafe di Jepun Sediakan Paha Gadis Untuk Di Jadikan Bantal

Cafe di Jepang Sediakan Paha Gadis untuk Bantal
  Jepun memang terkenal dengan tawaran perkhidmatan yang unik. Mulai dari yang penting sampai tidak masuk akal. Seperti halnya perkhidmatan berikut ini, yang menawarkan paha gadis muda untuk tidur.

Dipetik dari Rocketnews, sebuah kafe bernama Soineya menyediakan perkhidmatan bagi lelaki yang ingin tidur di paha wanita. Cafe ini mempunyai bilik-bilik kecil cukup untuk berdua lengkap dengan katil dan para pelanggan boleh tidur di atas paha tadi.

Sebelum masuk ke bilik, pelanggan bebas memilih gadis mana yang akan diajak 'tidur' serta pakaian yang akan digunakan. Misalnya, pakaian pakaian polis, pelayan, seragam sekolah, baju tidur dan banyak lagi.

Tujuan cafe ini mempunyai perkhidmatan perkhidmatan ini untuk membantu menghilangkan tekanan para pelajar dan pekerja. Seperti diketahui, angka stres di Jepun sememangnya tinggi. Menurut mereka, dengan tidur di punggung gadis remaja akan membuat relaks para lelaki tunggal.



Kadar untuk sekali tidur sangatlah mahal, tertakluk Rm35 per minit. Selain tidur di atas paha, masih ada perkhidmatan lain seperti tidur di punggung menatap mata gadis, meletakkan tangan di atas kepala gadis, hingga menampar dengan kos yang sama dan dikira per minit.

Malangnya, kerana berbentuk bilik dan tak boleh dilihat dari luar, kadang-kadang terjadi transaksi hubungan seksual di bilik ini.
0 Komentar untuk "Cafe di Jepun Sediakan Paha Gadis Untuk Di Jadikan Bantal"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info