Guru Muda Yang Cantik Ini Sudah Berhubungan Terlarang Dengan 6 Pelajarnya

Guru seharusnya menjadi sosok yang baik untuk ditiru. Namun guru ini sungguh-sunguh bejat sehingga tak pantas untuk contohi dan ditiru.

Ruth Vaughan (25 tahun), seeorang guru cantik di Oakham, United Kingdom, dipecat dan dilarang mengajar lagi kerana ia mengencani bekas murid dan menjalin hubungan terlarang dengan murid tersebut.

Ruth Vaughan


Gilanya, pelajar sekolah yang berasrama itu merupakan pelajar keenam yang Ruth ajak berhubungan layaknya suami isteri. Padahal murid-muridnya itu masih berumur belasan tahun.

Para murid yang ditidurinya pun bukan berasal dari keluarga sembarangan. Perlu kos 30,000 pound bagi setiap pelajar untuk sekolah di salah satu boarding school paling top di Inggeris ini.


Ruth vaughan
Usianya masih 25 tahun, namun guru cantik ini berperilaku menyimpang

Ruth mula mengajar di boarding school itu pada bulan September 2012. Dia merupakan guru reka bentuk dan teknologi berkelayakan.

Bekas murid yang menjadi mangsa 'keganasan' Ruth itu mengaku menjalin hubungan terlarang dengan guru cantik tersebut selama berbulan-bulan. Bekas murid yang namanya disamarkan dengan sebutan Student A itu mendedahkan, kisahnya bermula apabila Ruth masih berusia 24 tahun.

Hubungan panas itu bermula ketika antara guru dan bekas muridnya itu saling bertukar nombor telefon pada Jun 2013 pada acara perpisahan sekolah.


Ruth Vaughan
Ruth Vaughan (kiri) dan sekolah mewah bekas tempatnya mengajar (kanan)

Entah mungkin kerana nafsu, Ruth justru mengambil inisiatif untuk menyambangi bekas muridnya yang berusia enam tahun lebih muda. Seolah tak mengenal waktu dan tempat, Ruth bahkan nekad bercinta dengan bekas muridnya di kampus.

Ruth pun mengakui kelakuannya itu di depan panel etika kerjaya. Melalui kemudahan persidangan video, guru yang kini tinggal di Saudi Arabia itu mengaku sebagai pihak yang pertama kali mencium dan melibatkan diri dalam aktiviti seksual dengan seorang muridnya pada akhir Ogos 2013. Kala itu Ruth baru sahaja kembali dari bercuti di Thailand.


Sungguh keterlaluan.
(Mirror, Dailymail)
0 Komentar untuk "Guru Muda Yang Cantik Ini Sudah Berhubungan Terlarang Dengan 6 Pelajarnya"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info