Vicky Chen, Wanita Paling Hot di Media Sosial



Meski bukan lahir dari kalangan selebriti atupun model, tetapi perempuan cantik ini mempunyai follower di Facebook yang lumayan banyak. Hingga berita ini diturunkan tercatat jumlah pengikutnya hampir mencapai 250,000 dan foto-foto yang diunggahnya selalu mendapat ribuan "like". Setiap Vicky curhat di Facebook, banyak follower lelaki yang bertindak balas dan menggodanya.


Ya, Vicky memang mencerminkan seorang gadis yang nyaris sempurna. Kulitnya kelihatan halus, rambutnya panjang, langsing dan parasnya begitu rupawan. Ia boleh menjadi salah satu ikon yang mudah popular hanya dengan memuat naik pelbagai gambar manjanya.

Namun ketika foto dirinya sedang menggendong bayi muncul di jagat maya, banyak orang yang kecewa kerana berfikir perempuan berusia 21 tahun ini sudah berkahwin dan dia adalah si ibu bayi.

Tapi Vicky pun akan memberikan kenyataan dalam foto tersebut dengan mengatakan bahawa sebenarnya bayi itu bukan anak kandungnya. Melainkan, ia sebagai ibu baptis si bayi. Sejak itu, seperti yang dilaporkan oleh ViralCham, Vicky digelar sebagai Dewi Kecantikan ataupun Dewi Ibu Cantik. Wow!





0 Komentar untuk "Vicky Chen, Wanita Paling Hot di Media Sosial"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info