Wow! Bra Halle Berry Berisi Ribuan Dollar



Bayangkan saja seorang pelakon yang seringkali dikenali dengan lakonannya yang cenderung serius dan terkadang menegangkan sekelas Halle Berry. Kali ini, Halle Berry tertangkap kamera sedang melakukan sebuah aksi lucu, iaitu berusaha memasukkan wang ribuan dollar Amerika ke dalam branya.

Seperti dilaporkan dari Daily Mail, aksi Halle ini dirakamkan ketika menjadi bintang tamu talkshow Ellen DeGeneres yang tayang pada Isnin (30/3/2015) ini di NBC. Tindakan tersebut tak dilakukannya seorang diri. Namun, bersama Ellen yang juga kelihatan memenuhi bahagian dalam branya dengan wang.




Saat Halle menjadi bintang tamu talkshow-nya, Ellen sudah menyiapkan permainan bernama 'Stuff Your Cups' untuk pelakon pemenang anugerah Oscar itu. Dengan memakai bra, dia dan Halle memasuki sebuah kotak besar untuk melakukan aksi bodoh tersebut.


Ketika sudah berada di dalam kotak, Halle dan Ellen harus berlumba menyelipkan wang sebanyak-banyaknya ke dalam bra mereka selama 30 saat. Saat hujan wang bermula, kedua wanita itu pun sibuk berusaha mendapatkan wang sebanyak mungkin.

"Ellen aku harap aku tidak melukaimu," kata Halle seraya tertawa. "Kamu tidak akan melukaiku. Aku pun berharap tidak melukaimu," jawab Ellen juga sambil ketawa.

Halle dan Ellen sama-sama menikmati permainan menyelipkan wang ke dalam bra ini. Saat waktu sudah habis, pemeran Catwoman ini sempat mencandai Ellen yang berbuat curang.


"Kamu tidak seharusnya menyelipkan ke dalam seluarmu. Kamu curang! Ini tidak adil," katanya sambil tersenyum.

Halle berjaya mengumpulkan wang ribuan dollar Amerika semasa melakukan permainan menyelipkan wang ke dalam bra. Wang yang berjaya diambil ilmunya itu kemudian dihadiahkannya kepada salah seorang penonton talkshow Ellen DeGeneres yang beruntung. Si penonton membawa pulang US $ 2,500

Halle hadir di talkshow Ellen DeGeneres untuk mempromosikan lini rangkaian pakaian dalam terbarunya Scandale Paris. Ada 10 koleksi pakaian dalam karya pelakon 48 tahun itu dijual di syarikat retail Target dengan harga bermula dari US $ 7 hingga US $ 18.
0 Komentar untuk "Wow! Bra Halle Berry Berisi Ribuan Dollar"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info