Nenek Ini Membuat Sensasi Dengan Menjadi Model Wanita Tertua Yang Berfoto "Polos"


Yang biasa dilakukan seorang nenek untuk mengisi hari tuanya biasanya merenda, menyulam, atau mengasuh cucu.

Namun, seorang nenek berusia 73 tahun asal Inggeris bernama Sheila ini justru mengisi hari tuanya dengan kesibukan yang murahan iaitu gemar bergambar tanpa pakaian di usianya yang sudah senja.



Nenek Sheila semasa muda selalu bergambar dengan pakaian tertutup kerana malu, namun ketika sudah berusia renta ia malahan gemar bergambar tanpa pakaian

Padahal, Sheila di masa mudanya tak pernah berfikir aneh-aneh apalagi sampai menimbulkan tanpa pakaian alias bogel di depan kamera bahkan ia pun tak pernah menimbulkan walau hanya memperlihatkan bahu yang terbuka.

Namun, kini Sheila justru menjadi peribadi yang berbeza. Ia memutuskan untuk berposes syur di depan kamera ketika usianya sudah menginjak 60-an. Pertama kali Sheila berposes syur adalah untuk sebuah acara permainan di televisyen. "Buah dadaku dilukis seperti tembikai," katanya.

Sejak itu pula janda itu makin sering beraksi di depan kamera dan merasa tak canggung lagi.
 Pose Sheila tanpa bra telah mengantarkannya pada kelas modeling, di mana dia terlibat dalam pose telanjang untuk pertama kalinya. Ia pun menjadi objek untuk model lukisan.

Sheila kini tidak hanya menyandang predikat sebagai seorang warga emas yang menjadi model tanpa pakaian, tetapi juga memulakan cabang baru untuk modeling bergenre topless alias tanpa penutup dada.

Lantas apa yang membuat Sheila terjun ke pose-pose telanjang di saat usianya tak muda lagi? Jawapannya adalah untuk mengusir rasa bosan. Ia bahkan tidak tahu kapan ia akan berhenti menimbulkan tanpa pakaian. Weleh-weleh.

(Mirror, 360 Nobs)


0 Komentar untuk "Nenek Ini Membuat Sensasi Dengan Menjadi Model Wanita Tertua Yang Berfoto "Polos""

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info