Foto: Kafe Ini Menggantung Banyak Bra Pelbagai Bentuk dan Saiz Sebagai Perhiasan


Kafe di Wilsonville, Oregon, Amerika Syarikat bernama Wanker 's Corner ini sungguh unik. Jika biasanya pajangan kafe itu lukisan atau ukiran cantik, kafe ini malah mempamerkan bra seksi pelbagai bentuk dan saiz untuk hiasan!

Wanker 's Corner adalah kafe milik keluarga Maixner yang berasal dari Australia. Saat ini, Wanker 's Corner diuruskan oleh Cooper Maixner, salah satu keturunan keluarga tersebut.

Wanker 's Corner menjual aneka makanan ringan hingga berat, serta pelbagai minuman. Namun, yang menjadi daya tarikan utama kafe ini makna dari wanker itu sendiri serta hiasan unik seperti bra yang menggantung di langit-langit.


Waitress Wanker's Corner Cafe
Salah seorang waitress Wanker's Corner Cafe
Wanker adalah bahasa slang Australia yang bererti (maaf) masturbasi. Tapi Maixner membiarkan para pelanggannya orang Amerika mengira-ngira sendiri apa arti dari nama kafenya tersebut.

Kafe ini sebenarnya memang lebih ditujukan untuk orang dewasa. Anak-anak sebaiknya tidak lagi berada di kafe selepas pukul 21.00 malam. Sebabnya, pada malam hari kafe ini menampilkan persembahan yang berbau dewas


Wanker's Corner
Salah satu menu yang mengundang selera
Ada tradisi kalau pada masa-masa tertentu di malam hari, akan ada wanita yang mendermakan bra yang mereka pakai untuk dipsang di kafe. Bra berbagai ukuran pun dipasang di langit-langit kafe.

Wanker's Corner saloon and Cafe
Sebagian bra yang tergantung pada salah satu langit-langit sudut Wanker's Corner Saloon and Cafe. Masih ada beberapa sudut-sudut lain yang penuh bra tergantung di langit-langit

Para pengunjung wanita banyak "mendonasikan" bra yang mereka pakai sebagai memorabilia di kafe ini

Wanker's Corner Saloon and Cafe
Bra berbagai model dan ukuran pun banyak tergantung diatas bartender
Para wanita itu akan melepas bra kemudian melompat ke atas meja dan memberikan sebuah persembahan khas untuk pengunjung. Selain itu, pajangan seperti alat muzik Didgeridoos, karya seni Orang Asli sehingga foto model topless juga boleh dilihat. Ada-ada saja.
(detik, yelp)


0 Komentar untuk "Foto: Kafe Ini Menggantung Banyak Bra Pelbagai Bentuk dan Saiz Sebagai Perhiasan"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info