Kereta Porsche Ini Malah Membuat Lelaki Di Dubai Yang Memilikinya Malu Besar


Hal memalukan dialami oleh seorang lelaki Inggeris yang baru sahaja mengambil Porsche 911 nya dari bengkel rasmi Porsche untuk diperbaiki. Ia tertegun setelah seorang mekanik yang menangani keretanya membuat keretanya terasa janggal.


Mari perhatikan pada bodi belakang kereta, sekilas tampak biasa, namun jika lebih diperhatikan ejaan jenama Porsche yang melekat pada bumper belakang kereta itu terbalik.

Bolehkah anda menemukan hal yang janggal pada kereta Porsche ini?

Lelaki yang kini tinggal di Dubai itu merasa malu apabila seorang mekanik yang memperbaiki Bender pada bumper mengubah tulisan Porsche menjadi Porshce. Padahal ia membeli kereta tersebut rasmi dari dealer Porsche di Inggeris bernilai 100 ribu poundsterling dan pembaikan pun dilakukan di bengkel Porsche.

Parahnya lagi, temannya menyebarkan foto maut itu ke Twitter dengan keterangan, "Seorang rakan baru saja mengambil Porsche 911 dari bengkel rasmi, tapi lihatlah ini yang Porsche lakukan ... cemerlang!"

Dilaporkan, pemilik super car berniat untuk kembali ke bengkel untuk komplain dan menyusun semula ejaan jenama kereta mewahnya. Baginya kejadian ini sungguh memalukan.
(Mirror)
0 Komentar untuk "Kereta Porsche Ini Malah Membuat Lelaki Di Dubai Yang Memilikinya Malu Besar"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info