Pakar Curi Pakaian Dalam, Lelaki Ini Kantoi Pakai 6 Bra di Tubuhnya

Entah apa yang ada di fikiran lelaki satu ini. Dilansir dari laman dailymail.co.uk, lelaki yang diketahui bernama Jiang (59) ditangkap kerana telah terbukti mencopet dompet penumpang bas di perhentian bas di bandar Fuzhou, Fujian China.

Tak hanya itu saja, ia juga ditangkap kerana telah terbukti mencuri pakaian dalam wanita dari tempat jemuran pakaian jirannya. Beruntung tindakan ini akan diketahui oleh polis setempat. Penangkapan bermula apabila salah satu penumpang bas melaporkan aksi Jiang yang telah mencopet di dalam bas.


Jiang, pria yang ditangkap karena ketahuan mencopet ternyata juga seorang pencuri pakaian dalam yang handal | Photo: Copyright dailymail.co.uk 

Ketika disoal siasat, lelaki berusia 59 tahun tersebut menangis dan ketakutan. Walau begitu, polis tidak akan melepaskannya dan justru merasa curiga dengan sikapnya. Di saat musim panas di mana suhu mencapai 30 darjah celcius, Jiang justru memakai pakaian tebal dan jaket tebal untuk musim sejuk.

Apabila polis menyuruhnya untuk membuka jaket Jiang, alangkah terkejut mereka. Jiang juga menyembunyikan 6 bra sekaligus di belakang jaket tebalnya. Ketika ditanya, rupanya bra tersebut adalah hasilnya mencuri di jemuran tetangga.

Jiang mengaku bahawa ia senang sekali mengambil pakaian dalam wanita di jemuran pakaian tetangga. Ia sendiri tidak tahu kenapa dia suka, hanya saja ia akan bahagia jika melakukan itu. Parahnya lagi, tindakan mencuri ini belum juga diketahui oleh para tetangga. Rupanya ia adalah seorang lelaki yang pakar dalam melakukan kecurian pakaian dalam.


Bra yang dipakai oleh Jiang | Photo: Copyright dailymail.co.uk 
Bra yang dipakai oleh Jiang | Photo: Copyright dailymail.co.uk

Sampai saat ini, polis akan terus menyiasat lebih lanjut mengenai kes ini dan akan memberikan hukuman setimpal untuk Jiang atas kecurian yang ia lakukan.

Wah, ada-ada saja ya Ladies. Bermula dari penangkapan kerana mencopet di bus, lelaki 59 tahun ini akhirnya juga diketahui bahawa ia sering mencuri pakaian dalam wanita para tetangganya. Yaa, semoga saja Jiang mendapatkan hukuman setimpal dengan apa yang ia perbuat. Semoga pula, kes-kes seperti ini tidak terjadi di sekitar kita ya.
0 Komentar untuk "Pakar Curi Pakaian Dalam, Lelaki Ini Kantoi Pakai 6 Bra di Tubuhnya"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info