Belum Pernah Haid, Gadis Cantik Ini Baru Sedar Dirinya Tak Ada Faraj Hingga Ia Dewasa



Jacqui Beck (19 tahun), gadis cantik nan semampai asal Inggeris megaku tidak pernah merasa bimbang apabila ia belum juga mengalami haid hingga berusia 17 tahun hingga ia pergi ke doktor untuk berunding mengenai sakit leher yang dikeluhkannya.

Dalam lawatan tersebut, ia berkaata kepada doktor nahwa dirinya belum pernah mengalami haid hingga saat itu. Doktor yang merasa hairan dengan aduan Beck lantas menyarankannya untuk melakukan pemeriksaan lanjutan berkaitan reproduksinya.

Dari hasil pemeriksaan ternyata diketahui beck menderita mrkh, sindrom genetik yang jarang berlaku yang menjejaskan sistem pembiakan sehingga menyebabkan dirinya tidak mempunyai rahim, serviks, ataupun lubang faraj. Oleh kerana itu, dia dipastikan tidak akan pernah berhubungan seks ataupun melahirkan anak.


Jacqui Beck

Jacqui Beck adalah wanita tulen asli, namun dia ternyata tidak mempunyai faraj walaupun mempunyai labia mayora (kelamin wanita bahagian luar) di selangkangannya
 
Mrkh terjadi pada satu daripada 5,000 wanita di Inggeris. Kebanyakan daripada mereka baru tahu mengalaminya kerana tidak kunjung mengalami haid. Sementara itu, sebahagian lagi kerana kesulitan berkaitan seks.


Jacqui Beck Wanita Tanpa Vagina


,Walau tidak mempunyai faraj, payudaranya tumbuh normal kerana ia merupakan wanita tulen walau keadaan tersebut sempat membuat dirinya sedih

Mengetahui fakta tersebut, Beck awalnya mengaku sangat sedih dan ketakutan. Ia merasa masa depannya untuk hamil, dan melahirkan di masa akan datang telah diragut. Ia hanya boleh pasrah hal-hal tersebut tidak mungkin lagi diwujudkannya.


Jacqui Beck, Wanita Tanpa Vagina
Walau kondisinya tidak normal, Jacqui Beck tetap percaya diri berpose seksi
Beck berkata, dia merasa tidak sedar ada yang aneh sejak awal pada faraj. Pasalnya, dia mempunyai semacam "lesung" pada bahagian faraj sehingga dia mempunyai faraj yang normal. Ia pun memilii payudara yang bersaiz normal untuk saiz remaja seusianya.

Kerana Beck belum tertarik berpacaran sehingga ia tidak pernah melakukan hubungan seks. Oleh kerana itu dia tidak menyangka sebenarnya "lesung" yang dimilikinya ternyata bukan faraj.

Gadis ini pun mengambil sisi positif dari keadaannya dalam hal mencari pasangan sejati. Menurutnya, dengan mengatakan keadaan yang sebenarnya saat awal mengenal lelaki akan membantu mengenal karakter calon pasangannya.


Jacqui Beck, gadis yang tidak memiliki vagina
Parasnya yang manis ini membuatnya sedap dipandang

Beck lalu menjalani pemulihan di Queen Charlotte dan Chelsea Hospital di London yang merupakan pakar untuk keadaannya. Di sana, Beck menerima rawatan dilasi yang menggunakan dilator dengan saiz yang berbeza untuk membuat "lubang" di faraj.

Beruntung, rawatan tersebut berjaya, dan mungkin impiannya untuk dapat berhubungan seks dengan normal boleh menjadi kenyataan, walaupun impiannya untuk melahirkan anak boleh jadi hanya akan menjadi angan belaka.

(News.com.au, Daily Mail, Twitter)
0 Komentar untuk "Belum Pernah Haid, Gadis Cantik Ini Baru Sedar Dirinya Tak Ada Faraj Hingga Ia Dewasa"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info