Lelaki Ini Rela Tukar Kekasih Dengan Kereta Mewah dan Wang (Video)


Tindakan yang dilakukan lelaki ini memang sungguh edan dan diluar dugaan. Bagaimana tidak, ia rela menukar kekasihnya dengan Mercedes Benz sekaligus wang tunai. Edan!

Saat dipetik  autoevolution, tindakan tersebut dilakukan di sudut berhampiran pusat beli-belah, tak lama datang seorang lelaki yang membawa kekasihnya, langsung saja tawar menawar pun berlaku. Tak tanggung-tanggung, sebuah Mercedes-Benz dan wang tunai sebanyak US $ 5 ribu jadi umpan agar si mangsa lelaki berkulit hitam mahu meminjamkan kekasihnya untuk sekadar bertarikh singkat.


Bahkan, keduanya pun sempat terlibat perundingan yang cukup lama. Pada akhirnya, si lelaki kulit hitam meluluskan perjanjian tersebut. Namun, jangan salah boys, ternyata aksi ini hanya sebuah senario belaka yang digagas oleh si wanita yang bertujuan untuk menguji seberapa besar cinta sang kekasih.


Alhasil, mendengar ucapan tersebut, lelaki kulit hitam tersebut langsung marah dan mengamuk. Ia medrong tubuh lelaki tersebut sambil bertanya apa maksud yang sebenarnya terjadi. Ada-ada saja, boys!Berikut cuplikkan videonya:
0 Komentar untuk "Lelaki Ini Rela Tukar Kekasih Dengan Kereta Mewah dan Wang (Video)"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info