Ini Dia 5 Rahsia Mudah Miliki Wajah Awet Muda dan Baby Face



Siapa yang tak ingin punya wajah tampak awet muda dan jauh dari keriput dan juga pelbagai garis halus wajah? Setiap wanita jelas mengidamkan hal ini Ladies. Anda juga boleh mempunyai wajah yang kelihatan jauh lebih muda berbanding usia sebenarnya. Ingin tahu rahsianya? Semak di sini yuk!

    - Tips pertama yang boleh anda lakukan adalah menjauhi kebiasaan minum alkohol dan merokok. Ini akan membuat kulit anda kelihatan awet muda Ladies. Orang yang suka merokok akan mempunyai kulit lebih kusam, kuku kekuningan, punya kedutan lebih cepat dan membuat kulit tidak kelihatan segar.
    - Yang kedua anda haruslah tidur dengan cukup dan juga teratur. Tidur merupakan waktu terbaik di mana sel kulit akan tumbuh semula. Usahakan untuk tidur teratur kurang lebih 8 jam setiap hari.
 
   -Seterusnya perhatikan makanan yang anda pengambilan Ladies. Elakkan terlalu sering menikmati makanan tinggi lemak trans (makanan yang digoreng), makanan tinggi garam dan makanan manis. Perbanyak pengambilan buah-buahan segar yang akan membuat kulit lebih kenyal dan sihat.
   -Tips keempat adalah jangan panik dan cemas kerana umur yang semakin bertambah. Setiap wanita pasti merasakan hal ini dan merasa resah dan tekanan. Ketika anda stres, kulit juga akan mengalami perkara yang sama Ladies. Kerana itu santai saja dan jauhi perkara-perkara yang membuat anda stres.
    -Tips terakhir adalah yang paling mudah. Anda harus senantiasa merasa gembira dan menikmati hidup. Banyak sekali hal yang boleh membuat anda bersyukur. Perbanyak juga tertawa, kerana tertawa merupakan ubat awet muda dan membuat anda menjadi wanita yang menyeronokkan.


Berikut tadi beberapa tips untuk sentiasa tampil awet muda dan mempunyai wajah baby face Ladies. Semoga bermanfaat ya!


2 Komentar untuk "Ini Dia 5 Rahsia Mudah Miliki Wajah Awet Muda dan Baby Face"

oooooo...mcm ni je nk baby face

oooooo...mcm ni je nk baby face

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info