Lelaki Ini Buktikan Kelakiannya Dengan Mengetuk Kemaluannya Guna Tukul (Video)


Walaupun kebanyakan lelaki tua pergi ke taman untuk berjalan-jalan santai, tetapi pesara yang pernah berhikmat sebagai pekerja kereta api  Zhou ChengLi lebih suka senaman yang lebih 'hardcore'. Amalan-amalan berusia 70 tahun rutin memukul kelangkang berulang kali dengan tukul, logam berat  dan batu bata. Beliau tidak berasa "senak', walaupun untuk satu saat, ketika memukul 'buah zakar' beliau.

Zhou, yang berasal dari Hubei Province China, mengatakan bahawa dia telah mengamalkan seni purba 'besi kelangkang qigong', yang merupakan salah satu disiplin jarang ditemui dan paling sukar dalam kung fu Shaolin. Amalan ini melibatkan latihan harian yang melatih lelaki untuk mengekalkan pukulan kepada kawasan pangkal paha. Seni yang dikenali sebagai 'Tie Dang Gong', kelangkang besi qigong adalah teknik rahsia Daoist yang diajar untuk hanya murid-murid yang paling dipercayai. Setelah dikuasai, ia dipercayai untuk membuat seorang lelaki kebal di medan pertempuran.

Teknik yang tepat sebahagian besarnya tidak diketahui; ia telah berhati-hati dijaga kerana takut salah guna dan hanya disampaikan dari guru kepada pelajar dalam keyakinan penuh.
0 Komentar untuk "Lelaki Ini Buktikan Kelakiannya Dengan Mengetuk Kemaluannya Guna Tukul (Video)"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info