Mempunyai Zakar Tulen Sepanjang 48 Cm, Lelaki Ini Malah Menderita



Para lelaki umumnya memimpikan mempunyai zakar yang berukuran panjang dan / atau besar. Namun yang dirasakan Roberto Esquivel Cabrera (52 tahun), seorang lelaki asal bandar Saltillo, Mexico, tidaklah seperti itu.

Roberto mempunyai kemaluan dengan panjang 48.2 sentimeter. Namun, "anugerah" itu justru dianggapnya sebagai kutukan. Sebab, ujar Roberto, justru membuat tak ada perempuan yang mau berhubungan seks dengan dirinya.

Roberto ingin kemaluannya itu diiktiraf dalam Guinness Book of Records sebagai lelaki dengan zakar terpanjang di dunia. Namun, di sisi lain, dia ingin dirinya dianggap sebagai orang "cacat" kerana akibat kelebihannya itu dia malah sukar mencari pekerjaan.


Penis Terpanjang Di Dunia
Foto rontgen zakar Roberto yang merupakan zakar terpanjang di dunia. Zakar ini asli dan bukan hasil rekayas pembedahan plastik

Roberto bahkan melakukan ujian perubatan dan foto rontgen untuk meyakinkan semua orang bahawa dia memang mempunyai alat kelamin yang bersaiz super-panjang. Para doktor yang memeriksanya menjamin bahawa zakar Roberto itu asli, dan bukan hasil kejuruteraan perubatan atau hal lain.

"Saya tak boleh bekerja, saya tak boleh melakukan apa pun. Saya 'cacat' sehingga saya harap kerajaan menyatakan saya sebagai orang kurang upaya dan memberi bantuan untuk saya," kata Roberto.

Dia dihantar pulang dari AS pada 2011, dan tinggal sendirian di sebuah bilik yang diberikan saudara laki-lakinya. Dia selama ini menggantungkan hidup pada bantuan sosial dan mencari makanan sisa di pelbagai tempat.

Penis Terpanjang Sedunia
Kemana pun Roberto Esquivel Cabrera (kiri) pergi, penisnya menggantung sampai lututnya (kanan) dalam salah satu lubang seluar panjangnya

Roberto tak mempunyai teman. Ke mana pun dia pergi, Roberto mendakwa, semua orang selalu menjauhi dia. "Ke mana pun saya pergi, zakar saya menggantung hingga ke lutut saya," kata Roberto.
(News.com.au, Mirror)
0 Komentar untuk "Mempunyai Zakar Tulen Sepanjang 48 Cm, Lelaki Ini Malah Menderita"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info