Demi Untuk Mendapatkan Iphone 6,Lelaki Ini Menyewakan Teman Wanitanya Untuk Orang Lain

Shanghai Hasrat yang terlalu besar untuk mempunyai suatu benda kadang membuat seseorang rela melakukan apa saja hingga sanggup menggunakan cara yang tak masuk akal. Persis seperti yang terjadi pada September 2014, apabila seorang pelajar sanggup menyewa teman lelaki demi mendapatkan wang.

Sangat mengejutkan, mengingat aksi `sewa pacar` itu dilakukan demi memenuhi keinginan sang lelaki untuk membeli iPhone 6 yang saat itu memang tengah trend di China. Demi gengsi semata, dia rela mengiklankan teman lelakinya agar boleh mendampingi lelaki lain.


Sang gadis memang cantik, tapi sayang, dia justru mencintai lelaki yang bertindak bodoh pada dirinya. Tak malu-malu, lelaki yang namanya dirahsiakan tersebut memegang karton berukuran cukup besar yang mengandungi iklan sewa teman lelaki tersebut.

Bagaimana kesinambungan kisah lelaki yang menyewa teman lelaki cantiknya demi membeli iPhone 6 dan kelihatan bergaya di hadapan teman-temannya tersebut ?.

Berikut ulasan ringkasnya seperti dipetik dari oddity central, stomp.com.sg, techly.com.au, dan pelbagai sumber lain, Isnin (23/3/2015):
0 Komentar untuk "Demi Untuk Mendapatkan Iphone 6,Lelaki Ini Menyewakan Teman Wanitanya Untuk Orang Lain"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info