Foto Gadis Vietnam dilucutkan Pakaiannya Oleh Teman lelakinya Apabila Bertengkar Di Tengah Jalan Ini Jadi Sensasi

Foto-foto sepasang muda-mudi di Hanoi, Vietnam yang tidak diketahui namanya ini menjadi perbincangan ramai di seluruh Vietnam selepas foto-foto mereka beredar luas di dunia maya.

Pasangan tersebut terakam kamera seorang netizen saat sedang bertengkar di sebuah jalan yang cukup ramai tanpa alasan yang jelas. Kerana sama-sama keras kepala dan tidak ada yang mengalah dalam pertengkaran ini, sang lelaki menjadi emosi.

Kalau di Indonesia, mungkin lelaki akan terus memukul sang wanita, namun lelaki ini melucutkan pakaian kekasihnya di tengah jalan yang sontak membuat perhatian para warga yang melintas memberi tumpuan ke arah mereka.

Gadis vietnam Bertengkar
Si lelaki yang membonceng sang wanita ini mendorong wanitanya hingga terbaring ke aspal dan melucuti pakaiannya

Mereka bertengkar dengan nada tinggi. Sang wanita yang juga kesal membanting semua pakaiannya ke jalanan aspal

si lelaki sempat melunak dan menyerahkan seluar untuk dipakai sang wanita kerana masyarakat banyak yang memperhatikan mereka

Kerana malu, mereka berdua terus meninggalkan tempat kejadian



Kerana makin banyak orang yang memberi perhatian, mungkin kerana malu, akhirnya mereka beranjak pergi. Kerana terburu-buru, sang wanita walaupun belum sempat mengenakan pakaiannya kembali.

Kejadian ini menjadi perbincangan ramai di Weibo. Ada yang mentertawakan mereka, namun banyak yang mengecam sang lelaki tersebut kerana tidak bersikap gentleman.
(The Straits Times, Weibo)
0 Komentar untuk "Foto Gadis Vietnam dilucutkan Pakaiannya Oleh Teman lelakinya Apabila Bertengkar Di Tengah Jalan Ini Jadi Sensasi"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info