Foto: Melihat Latihan Keras Dan Brutal Para Bodyguard Cantik dan Seksi Di China

Pertumbuhan ekonomi China yang meningkat pesat menyebabkan di China banyak bermunculan orang kaya raya baru. Golongan kaya ini tentu saja memerlukan keselamatan.

Orang-orang kaya tersebut bergantung pengawal wanita kerana disamping menjadi seorang pengawal, mereka juga boleh berperanan sebagai setiausaha peribadi bahkan mengasuh anak.


Bodyguard Seksi China
Instruktur melatih mereka dengan keras tanpa ampun. Bahkan seringkali makian-makian kasar terlontar kepada para gadis calon bodyguard ini

Latihan Keras Bodyguard Wanita China
Para pengajar sering berlaku seperti feudal. Seolah tidak ada hak asasi bagi para gadis cantik ini

Oleh kerana itu pun, di China banyak bermunculan syarikat yang menawarkan perkhidmatan keselamatan dan pengawalan peribadi bagi para orang kaya. Salah satunya adalah Tianjiao Special Guard Company yang terkenal kerana kualiti para bodyguardnya yang garang.

Pelatihan Keras Para Wanita Bodyguard China
Instruktur selalu mengintimidasi gadis calon bodyguard apabila mereka terlihat lemah

Pelatihan Bodyguard wanita China
kandungan latihannya sangat keras dan kejam. Lihat saja gadis ini, hanya memakai pakaian renang ia harus merangkak dengan cepat di batu-batu tajam nan panas apabila matahari sedang tinggi-tingginya


Banyak wanita China yang memilih pekerjaan sebagai pengawal kerana pendapatan yang dihasilkan oleh seorang bodyguard hingga 100 dollar AS per hari. Sementara pendapatan rata-rata para buruh di China adalah 1,500 dollar AS per tahun.

Latihan Brutal para wanita calon bodyguard China
Para gadis ini juga dilatih bahan simulasi agar dapat menghadapi salah satu senario buruk yang bakal dihadapi oleh mereka semasa bertugas: ditawan dan diculik oleh penjahat, namun mereka harus boleh melepaskan diri tanpa bantuan pihak lain

Pelatihan wanita calon bodyguard
Gadis ini merasakan sakitnya dihajar tanpa ampun oleh seorang pengajar lelaki dalam latuhan simulasi pertarungan dan pergaduhan



Para pelanggan kaya lebih suka menggaji pengawal wanita kerana kecantikan dan keseksian mereka mampu mengaburkan anggapan dan pandangan bahawa mereka adalah seorang pengawal. Selain itu, penampilan mereka yang atraktif dan menarik juga membolehkan mereka berbaur dengan alam sekitar sehingga kehadiran mereka tidak menyolok.

Brutalnya Latihan Bodyguard wanita China
Pemandangan lain betapa kerasnya latihan para gadis cantik ini sebelum menjadi bodyguard: (dari kiri ke kanan) mengangkat balok kayu berat untuk melatih kekompakan, para pengajar tak segan menginjak para gadis dengan sepatu lars mereka, dan diinjak-injak oleh rakan sendiri. sungguh menyakitkan!



Nah, melihat brutalnya latihan mereka, apakah ada wanita disini yang berminat untuk menyertai ikut latihan dengan mereka?
(China News)
0 Komentar untuk "Foto: Melihat Latihan Keras Dan Brutal Para Bodyguard Cantik dan Seksi Di China "

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info