Usianya Baru 21 Tahun, Namun Wanita Cantik Ini Sudah Melahirkan 11 Anak

Naeema (21 tahun) asal di Semenanjung Gaza, Palestin, sudah mempunyai 11 anak di usianya yang masih muda ini, termasuk lima anak kembar. Dia berkahwin dengan Raad selama tujuh tahun dan semua anaknya masih berusia di bawah 7 tahun.

Naeema mendedahkan, sebenarnya dia hanya mahukan lima anak.

"Percaya lah, saya tidak ingin hamil dan melahirkan terus. Saya bersumpah bahawa saya hanya ingin seperti ibu lain iaitu mempunyai lima anak, "kata naeema.


Naeema Gaza
Naeema ketika diwawancara oleh televisyen Al Arabiya

Naeema baru saja melahirkan bayi kembar lima, termasuk lima kanak-kanak perempuan dan satu laki-laki. Dia mengaku tidak pernah boleh lagi keluar rumah kerana terlalu sibuk mengurus anak-anaknya.

Naeema Raad
Naeema (kanan) dan suaminya, Raad, bersama bayi-bayi mereka
Suami naeema, Raad adalah kakitangan awam dengan gaji 500 dolar Amerika. Kata dia, setengah dari gajinya habis untuk kos keperluan anak-anaknya.

"Saya menerima bantuan daripada Presiden Mahmoud Abbas, tetapi masih kurang. Saya punya 11 anak yang memerlukan keperluan sehari-hari dan keperluannya terus meningkat setiap hari, "jelasnya.


Naeema
Naeema mengaku memerlukan bantuan untuk mengurus bayinya

Raad meminta Presiden untuk memberikan bantuan secara rutin sehingga boleh merawat 11 anaknya itu. Naeema mendedahkan, dia tidak mahu bantuan dalam bentuk wang tetapi bantuan keperluan sehari-hari untuk anak-anaknya, seperti lampin dan susu.

(Emirates 24/7, Al Arabiya)
0 Komentar untuk "Usianya Baru 21 Tahun, Namun Wanita Cantik Ini Sudah Melahirkan 11 Anak "

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info