Hebat! Lelaki Penghidap Diakses Ini Menaklukan Gadis Cantik Ini

Hebat! Pria Difabel Ini Menaklukan Gadis Cantik
 
Kisah asmara pasangan asal Amerika ini sepertinya menjadi salah satu bukti kalau sudah cinta segalanya akan menjadi buta! Siapa sangka? Shane Burcaw, lelaki berusia 22 tahun yang mengidap difabel sejak lahir ini berjaya menakluki hati seorang gadis cantik yang sempurna bernama Anna Reinalda.



Lelaki yang bekerja sebagai kolumnis sekaligus penulis ini memang sudah lama mengalami penyakit yang melemahkan otot dan sarafnya. Alhasil, ia harus menggunakan kerusi roda sejak usia tiga tahun. Pihak perubatan pun mendiagnosis bahawa orang yang mengidap penyakit ini hanya akan bertahan sehingga usia 30 tahun.

Hebatnya, meski sudah ditetapkan bila akan meninggal, Burcaw justru bertindak balas dengan jenaka. Baginya kematian boleh datang bila-bila saja bahkan boleh ada di depan mata.




Tuhan sepertinya memberikan 'hadiah' pada lelaki yang pantang menyerah dan tidak larut merenungi akan keadaan tubuhnya tersebut. Terbukti, dia berjaya memimpin seorang wanita cantik sebagai kekasihnya. Bahkan dalam sebuah tulisan di blognya, dia secara terang-terangan mengatakan hubungan asmara antara lelaki cacat dengan wanita normal lebih memuaskan. Wow!
0 Komentar untuk "Hebat! Lelaki Penghidap Diakses Ini Menaklukan Gadis Cantik Ini"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info