Lelaki Muda Ini Nikahi Nenek Berusia 67 Tahun

Pria Muda Ini Nikahi Nenek Berusia 67 Tahun
  Nampaknya ungkapan 'Cinta itu buta dan tak memandang usia' memang benar adanya. Seperti yang dialami oleh pemuda kacak ini yang berkahwin dengan nenek-nenek berusia 67 tahun.

Phil Absolom adalah pemuda bujang berusia 29 tahun sedangkan Joan Lloyd adalah nenek-nenek beruai 67 tahun. Mereka memutuskan untuk berkahwin dan membina bahtera rumah tangga. Keduanya berkenalan di jejaring sosial yang kemudian menjalin hubungan.

Hal yang membuat Phil jatuh cinta adalah keseksian dari Joan walau usianya sudah tua. Joan melakukan operasi plastik pada teteknya yang membuat Phil pun mencintai dan menikahinya.

Bukan hanya fizikal saja yang dilihat dari Phil, padanan akan kesenangan keduanya membuat dia semakin sayang. Setelah setahun berpacaran, Phil pun melamar Joan saat mereka bercuti di Kepulauan Canary, Sepanyol.


Joan yang merupakan seorang janda ini pun menggelar pesta yang meriah. Pesta ini jauh lebih besar berbanding dengan perkahwinan bersama mendiang suaminya dulu. Selain itu, sokongan dari kedua keluarga membuat mereka mantap untuk berumah tangga.


Meski usia terpaut jauh, namun Joan masih boleh membenam Phil untuk urusan ranjang. Phil sendiri tak mengeluh sama sekali dan mengakui bahawa tubuh Joan sangat seksi dan beza dengan usianya.

Dia mempunyai badan yang seksi dan kelihatan lebih muda dari usia asalnya. Seperti Ibu berkata, 'umur hanyalah deretan angka,' "ujarnya seperti dikutip dari Daily Mail. Wow!
0 Komentar untuk "Lelaki Muda Ini Nikahi Nenek Berusia 67 Tahun"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info