Malu Kerana Kemaluan Lelaki Ini Terlalu Besar....Dia Pun Mengecilkannya

Malu Karena Kebesaran, Pria Ini Kecilkan Mr. P
 
Para lelaki pada umumnya mempunyai obsesi untuk memperbesar Mr. P kerana stigma kalau saiz besar akan membuat wanita puas. Namun, tidak dengan lelaki yang satu ini. Ia mengaku malu dan rendah diri kerana mempunyai Mr. P yang sangat besar.

Dipetik dari Daily Mail, lelaki berusia 17 tahun ini dikurniakan Mr. P besar. Dia mempunyai saiz sepanjang 18 cm dan diameter bulatan 25 cm yang cukup besar untuk remaja seumurannya. Akan tetapi, hal ini membuat dia minder dan memilih untuk melakukan operasi mengecilkan saiz.

Remaja ini pun datang ke doktor dan mengutarakan niatnya agar Mr.P-nya dikecilkan. Dia merasa putus asa dengan saiz sebesar ini kerana tak boleh memakai seluar ketat tanpa ada tonjolan di selangkangannya. Selain itu, dia juga susah berhubungan intim kerana wanita takut dengan Mr. P-nya.


Doktor pun menanggapi keluhan remaja ini dan melakukan operasi untuk membuat Mr. P-nya bersaiz normal. Menurut doktor, Mr.P-nya membesar akibat sel darah tidak teratur dan menyekat saluran darah Mr. P yang mengakibatkan pembengkakan.

Saat ini, pemuda yang dirahsiakan identitinya ini mengaku puas dengan saiz baru Mr. P-nya. Dia tak merasa malu apabila menggunakan seluar sukan ataupun seluar ketat.
Hmmm... (boy/faj)
0 Komentar untuk "Malu Kerana Kemaluan Lelaki Ini Terlalu Besar....Dia Pun Mengecilkannya"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info