Ibu Muda Cari Ayah Biologis Anaknya Melalui Laman Online

Ibu Muda Cari Ayah Biologis Melalui Situs Online

  Setelah di Indonesia baru saja heboh dengan iklan jual rumah bonus pemiliknya, kini di Australia seorang ibu muda juga melayangkan sebuah iklan melalui laman online yang tak kalah jarang dan mengundang perhatian netizen.

Pada umumnya, orang-orang sibuk pasang iklan yang berkaitan dengan benda-benda mati yang berharga seperti rumah, kereta, alat-alat elektronik ataupun alat. Namun, lain halnya yang dilakukan Bianca Fazey.




Ibu muda ini mencari ayah biologi dari anak yang baru dilahirkannya dengan cara memasang iklan berbaris di laman online Gumtree. Bianca telah melakukan one-night stand dan kemudian diketahui hamil tanpa mengetahui kewujudan pasangannya hingga si jabang bayi lahir ke dunia.

Seperti yang dilaporkan oleh Mirror, Bianca sebelumnya telah disahkan oleh doktor pada tahun 2011 bahawa dirinya tidak akan dapat mempunyai anak kerana penyakit sindrom polycystic ovary yang dideritanya, tapi nyataya Bianca hamil oleh lelaki yang diketahui bernama Jeremy.



Namun malangnya, setelah berhubungan intim, Bianca tidak pernah bertemu lagi dengan lelaki berusia 20 tahunan yang berasal dari Morley, Australia tersebut. Setelah melakukan pencarian selama lima bulan tanpa hasil, wanita yang melahirkan bayi laki-laki tampan bernama Logan dengan sihat dan selamat ini mem-posting iklan. Harapannya adalah Jeremy atau orang yang mengenalinya, membaca iklan tersebut.

Kini, Bianca berharap iklan online itu dibaca Jeremy dan menggerakkannya untuk menemui Logan. Ia bahkan juga bersedia jika Jeremy tak pernah datang menemuinya. Wow!
0 Komentar untuk "Ibu Muda Cari Ayah Biologis Anaknya Melalui Laman Online"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info