Nenek Rare Dengan Badan Penuh Dengan Tatoo

Wow! Sekujur Tubuh Nenek Tuna Netra Ini Dipenuhi Tato
 
Berbicara tatu memang terkadang tak kenal usia, tua maupun muda, lelaki ataupun perempuan.

Saat dilaporkan dailypost, baru-baru ini seorang nenek 'nyentrik' menghiasi penuh tubuhnya dengan tatu. Nenek bernama Fran Atkinson ini menghabiskan masa 416 jam untuk menahan sakit selama badanya di tattoo.



Tak terhitung berapa banyak tatu yang menutupi seluruh badannya. Namun, walaupun tubuhnya dihiasi tato, malangnya ia tak boleh melihat hasil tatu-tattoonya tersebut. Lantaran, ia seorang tuna netra alias tak boleh melihat.

Untung Fran mempunyai suami tercinta, Ron Atkinson serta salah satu seniman tato, Grez Bowman selaku 'mata' bagi Fran. Keduanyalah yang menjelaskan kepada Fran bentuk dan rupa tatu-tatu tersebut yang melekat di tubuhnya.

"Keinginan saya ini bermula masa 3 tahun lalu. Saya tiba-tiba berhasrat untuk memasang tatu pada sekujur tubuh saya, "ujar ibu yang mempunyai anak satu itu.



Untuk menghiasi tubuhnya, Fran mula menato tubuhnya ansuran sedikit demi sedikit setiap minggu. Wanita tersebut menghabiskan masa kira-kira 2 hingga 4 jam. Hingga pada akhirnya, tatu memenuhi seluruh badannya selepas menjalani proses dengan jumlah masa 48 jam.

"Kami menjadi teman baik, Fran sering mendatangiku. Dia juga telah mempercayai dan kemampuan seniku untuk menato tubuhnya. Sedikit demi sedikit tubuhnya saya tatu. Hal itu mengejutkan apabila melihat hasilnya secara keseluruhan. Saya sangat senang dengan hasil akhirnya, "jelas Bowman
0 Komentar untuk "Nenek Rare Dengan Badan Penuh Dengan Tatoo"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info