Para Wanita Cantik nan Seksi Milik Para Superstar Gusti WWE

WWE mempunyai banyak ahli gusti terkenal yang banyak digemari. Nama-nama seperti Hulk Hogan, The Undertaker, "Stone Cold" Steve Austin, The Rock merupakan sebahagian daripada para ahli gusti yang mengesankan para peminat.

Meski gusti merupakan sukan yang ektrem, kegarangan para pegulat di atas ring rupanya kerap menarik perhatian para wanita cantik, yang menganggap bahawa tindakan mereka sangatlah sejuk. Nah, berikut adalah deretan bidadari seksi yang menjadi teman wanita atau isteri dari ahli gusti WWE.

1. Lana (teman wanita Alexander Rusev)

Lana adalah salah satu wanita yang baru saja masuk dalam jajaran Diva WWE. Wanita bernama lengkap Catherine Joy "C.J." Perry ini adalah teman wanita dan sekaligus pengurus dari pegulat Alexander Rusev. Selain mempunyai wajah yang cantik, wanita yang menggunakan nama ring Lana ini juga dikenali dengan kemahiran komunikasi yang baik di depan penonton.

Lana a.k.a C.J. Perry
C.J. Perry a.k.a Lana

Wanita kelahiran lahir 24 Mac 1985 ini juga dikenali sebagai model yang kerap menimbulkan seksi, pelakon, penari, dan penyanyi. Meski Lana dilahirkan di Gainesville, Florida, dia dibesarkan di Riga, Latvia sehingga sangat fasih berbahasa Rusia.



2. Nikki Bella (teman wanita John Cena)

Nikki Bella juga dikenali sebagai Stephanie Nicole Garcia-Colace. Ahli WWE Diva ini kini juga menjadi sebahagian dari E! network. Dia adalah saudara kembar dari WWE Diva, Brie Bella.

Nikki Bela
Nikki Bella

Diva seksi dan cantik ini juga diketahui bekerja sebagai agen hartanah disahkan, dan yang saat ini sedang tarikh dengan mega bintang WWE, John Cena.



3. Brie Bella (isteri Daniel Bryan)

Wanita bernama asli Brianna Monique Danielson juga merupakan saudara kembar dari Diva WWE, Nikki Bella. Namun, Brie kelihatan jauh lebih Athletic daripada saudarnya tersebut
.
Brie Bella
Brie Bella

Brie Bella
Tak ada yang berani menyangkal kecantikan Brie Bella

Brie sendiri merupakan bekas ahli WWE Divas Champion dan sekarang menjadi sebahagian dari E! networks Total Divas. Kini, dia telah berkahwin dengan ahli gusti WWE Bryan Danielson.



4. Catalina Hager (isteri Jack Swagger)

Catalina White atau Catalina Hager adalah isteri dari bintang WWE Jack Swagger. Ia dikenali sebagai model dan kerap tampil di beberapa majalah ternama seperti FHM dan Maxim.

Catalina Hager
Catalina Hager

Apabila melihat tubuh seksi dan wajah manisnya, tak ada yang menyangka kalau Catalina ternyata pernah menjadi ahli gusti, walau hanya dalam masa singkat. Saat itu, dia melawan Saylor James. Catalina berkahwin dengan Jack pada bulan Disember 2010, dan kemudian dianugerahkan satu anak pada tahun 2011.



5. Michelle McCool (isteri The Undertaker)

Wanita bernama asli Michelle Leigh Calaway ini merupakan salah satu ahli gusti profesional Amerika yang terkenal dalam acara WWE. Dia juga berjaya memenangi WWE Divas Champion sebanyak dua kali, dan dua kali menjadi juara WWE Women 's Champion.

Michelle McCool
Michelle McCool

Michelle awalnya bekerja sebagai guru sebelum dia terjun di dunia gusti. Selepas bersara dari dunia gusti pada tahun 2011, dia kemudian berkahwin dengan salah satu superstar WWE terbesar sepanjang masa, The Undertaker. Mereka berkahwin pada bulan Jun 2010, dan dikurniakan anak pertama mereka pada tahun 2012.



6. A.J. Lee (isteri C.M. Punk)

Sebahagian besar peminat dan pengkritik gusti menilai AJ Lee sebagai wanita paling berbakat, paling popular, paling cantik dan paling tidak boleh diremehkan di WWE Diva. Dia bahkan pernah menjadi juara WWE Divas sebanyak tiga kali.

A.J. Lee
A.J. Lee

Lee tidak hanya dikenali kerana kecantikannya, tetapi juga kerana kemampuan olahraga dan gusti nya. Dia suka membaca komik dan bermain video game, dan awal tahun 2014 dia telah berkahwin dengan bekas mega bintang WWE, CM Punk.
(WWE, Pro wrestling, FHm)
0 Komentar untuk "Para Wanita Cantik nan Seksi Milik Para Superstar Gusti WWE"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info