Video : Menakutkan, Ribuan Semut Memakan Hidup-Hidup Orang Ini

Apa yang terjadi apabila ada semut memakan hidup-hidup manusia? tentu saja hal ini begitu sangat menakutkan terlebih ketika saat semut-semut itu mula menyerang manusia dan video tersebut tersebar di internet. Anehnya, orang ini bukan tidak dengan sengaja membiarkan hal ini, dia dengan sengaja membiarkan tubuhnya di makan oleh semut-semut ganas tersebut. Apa yang sebenarnya berlaku?

Manusia yang melakukan hal menakutkan ini adalah Andrew UCLES, lelaki yang berasal dari Australia. Mungkin anda akan merasa rasa tidak suka apabila anda melihat aksi tak wajar yang di lakukan oleh Adrew. Selain nekad, andrew juga memperlihatkan aksi yang berani dengan melakukan aksi ektream pada rumah ribuan semut-semut yang sangat ganas.


Andrew memang sedang mencabar maut, hanya berbekal penasaran dan rasa nekad, dia cuba beruji nyali dengan mengumpankan dirinya dan membiarkan dirinya di makan oleh ribuan semut-semut ganas tersebut. Bagaimana ketika anda berada di ribuan semut bebisa yang bersedia untuk membunuh anda tanpa anda melakukan rintangan?

Dalam tindakan tersebut, Andrew tidak melakukannya dengan peralatan khas atau peralatan yang dapat melindunginya, dia hanya memakai pelindung telinga dan hidung dengan maksud tidak boleh masuk kedalam tubuhnya. Namun seberapa kuat Andrew menahan semut-semut tersebut, tentu saja sudah dapat di pastikan siapa yang akan memenangi cabaran maut tersebut. Ya, Serangan yang di lancarkan ribuan semut tersebut, benar-benar tidak boleh membuat Andrew bertahan dan terpaksa melambaikan bendera putih (menyerah) walaupun dalam uji nyali tersebut ia di berikan masa 10 minit. Video terssebut tersebar luas semenjak di muat naik di youtube 3 Mac 2015 lalu.

Anda boleh melihat aksi menakutkannya ada video di bawah ini :
0 Komentar untuk "Video : Menakutkan, Ribuan Semut Memakan Hidup-Hidup Orang Ini "

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info