(Video) Tidak Tahan Mahu Kencing,Pemain Bola Sepak Ini Kencing Di Tempat Bangku Simpanan

VIDEO: Kebelet Pipis, Pesepakbola Kencing di Bangku Pemain

Ada-ada saja kelakuan pemain bola sepak Sevilla, Fernando Navarro. Ia kebelet dan nekad kencing di bangku pemain.

Saat yang dilaporkan oleh dailymail, perbuatan Navarro itu terjadi di perlawanan Sevilla melawan Elche yang dimenangi pasukannya 3-0. Navarro kelihatan membuang air kencing tak lama setelah dirinya ditarik keluar. Kerana sudah tak boleh menahan, pemain bola sepak asal Sepanyol tersebut langsung mengambil botol dan akan menghulurkan urinenya. Dia melakukannya dengan hanya ditutupi tuala, sambil melihat ke lapangan berharap tak ada penonton ataupun pemain yang melihat aksi Navarro itu.

Yang lucunya, seorang rakan sepasukan, Carlos Bacca, membantu menutup aksi Navarro itu dengan jersey pasukan agar tidak kelihatan penonton. Tetapi, tindakan tak terpuji ini terlanjur diabadikan lalu disebarkan kepada awam tak lama selepas perlawanan tersebut berakhir.


Hasil ini meletakkan Sevilla di papan atas La Liga terpaut empat mata dari Atletico Madrid di urutan keempat. Dalam pertandingan tersebut, Fernando Navarro memang tidak bermain dan hanya duduk di bangku cadangan. Mungkin kejadian 'kencing' Navarro ini baru terjadi pertama kali di dunia bola sepak.

Mahu lihat aksi lucu Navarro? Berikut videonya:
0 Komentar untuk "(Video) Tidak Tahan Mahu Kencing,Pemain Bola Sepak Ini Kencing Di Tempat Bangku Simpanan"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info