Wanita Berpayudara Extra Large Ini Mencari Kekasih..Anda Berminat.?

Wanita Berpayudara Extra Large Ini Mencari Kekasih
  Tak sedikit wanita mendambakan punya payudara besar agar kelihatan lebih seksi dan boleh menarik perhatian lelaki. Namun, kalau terlalu besar seperti yang dimiliki wanita bernama Kristy Love ini, bagaimana?

Kristy Love mempunyai saiz payudara yang sangat besar, iaitu 48NN. Kristy merasa putus asa kerana tak ada satupun lelaki yang berminat menjadi kekasihnya. Kini, ia mencuba nasib dengan memburu cinta melalui skrin kaca.

Kristy mempromosikan dirinya sendiri sebagai seorang jomblo dalam reality show terbaru dari stesen televisyen TLC, Strange Love. Wanita berambut kerinting itu dengan jelas menyatakan dirinya mencari cinta sejati.

"Aku mencari seorang lelaki yang aku cintai dan mencintaiku. Payudaraku tidak boleh merasa kesepian," kata wanita asal Atlanta, Georgia, Amerika Syarikat itu sambil tertawa dalam reality show yang tayang 11 Mac 2015 di TLC itu.
 

Kristy pernah mengukur berat payudaranya. Masing-masing payudara beratnya 15.8 pounds atau sekitar 7 kg. Sehingga jika ditotal, kedua payudaranya beratnya mencapai 31.6 pounds atau sekitar 14.3 kg yang setara dengan berat anak usia 2-3 tahun.

Kristy kemudian menceritakan suka-dukanya mempunyai payudara sangat besar yang jauh dari normal. Selain sukar mencari lelaki yang benar-benar mencintainya, dia juga tak mudah dalam menjalani aktiviti sehari-hari. "Payudaraku boleh terkena kuali masa memasak atau terkadang terkena api," keluhnya.


Payudara Kristy mula terbentuk sejak usianya lapan tahun. Pada masa itu, dia kelihatan sangat berbeza dengan anak-anak seusianya sehingga membuatnya merasa tidak percaya diri. Agar gambaran payudaranya tidak terlalu besar, dia biasanya memakai dua bra dan dua atasan.


Selain duka, ada manfaat positif yang dirasakan Kristy dengan mempunyai payudara saiz 48NN. Payudaranya tersebut rupanya boleh juga berfungsi menjadi 'beg serbaguna'. "Di antara kedua-dua buah dada aku boleh membawa minyak wangi, telefon bimbit, kunci kereta dan SIM," ujarnya. Walah!
0 Komentar untuk "Wanita Berpayudara Extra Large Ini Mencari Kekasih..Anda Berminat.?"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info