Tomoko Kanda, Ahli Bina Badan Wanita Cantik Yang Tetap Feminin

Jika biasanya wanita Jepun terkenal dengan tubuhnya yang ramping dan langsing, berwajah comel, tetapi tidak bagi wanita yang satu ini. Ia mempunyai tubuh yang kekar bagaikan lelaki.

Seperti dilansir dari Rocket News 24, wanita yang bernama Tomoko Kanda ini memang atlet bina badan wanita profesional. Selain cantik, ia mempunyai pelbagai prestasi. Wajar saja, sejak umur 20 tahun, ia telah membentuk otot tubuhnya hingga menjadi kekar.


Bila dibandingkan dengan lelaki Jepun yang kebanyakan bertubuh kurus, maka Tomoko ibarat robot Terminator dengan bentuk tubuh yang perkasa. Yang menarik, walaupun menjadi bina badan tab lelaki, Tomoko tetap menjaga sisi feminin di balik tubuhnya yang kekar.


Ia tetap mempercantik diri dengan merawat kuku. Ia juga tak pernah membiarkan wajahnya cantiknya terbakar matahari untuk mendapat tan sesuai tuntutan profesi. Selain itu, kerja-kerja rumah tangga seperti menyapu, mencuci baju, memasak hingga menjemur pakaian, selalu ia kerjakan.





Kini wanita berusia 47 tahun ini tetap bersenam di gym dan jugamenjaga pola makan dengan mengambil makanan tinggi protein. Salut!







0 Komentar untuk "Tomoko Kanda, Ahli Bina Badan Wanita Cantik Yang Tetap Feminin"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info