Wanita Ini Boleh Makan 100 Hidangan Sehari Dan Timbang Tetap ... 45 kilogram !!


Photo copyright EliteDaily

Mungkin banyak wanita akan iri dengan wanita yang satu ini. Wanita Korea banyak diisukan pembedahan plastik dan pemakanan demi kecantikannya. Namun wanita KOrea yang satu ini beda banget. Dia malah boleh makan 100 hidangan sehari dengan tubuh yang tetap LANGSING!

Tae Ryun Huh adalah seorang wanita Korea Selatan yang baru-baru ini diundang ke sebuah acara reality show kerana mereka tertarik dengan maklumat yang menyebutkan wanita ini boleh makan banyak. Lebih dari yang mereka duga, wanita cantik ini boleh makan SANGAT BANYAK.



Photo copyright Elite DailyPhoto copyright Elite Daily
Guru disebuah sekolah Korea Selatan ini menunjukkan bahawa dengan beratnya yang stabil 45 kg, ia boleh makan pelbagai hidangan untuk 100 orang. Di pagi hari sebagai contoh, wanita ini boleh makan sebanyak 2 hidangan makan tengah hari murid.

Saat maka siang, Tae Ryun Huh boleh makan hingga 10 hamburger dan 10 pak kentang goreng. Dan meninggalkan makanan adalah 'perbuatan jenayah' dalam dunia makan memakan ala Tae Ryun Huh. Semua habis dalam sekali sesi makan.



Photo copyright Elite DailyPhoto copyright Elite Daily

Kalau kebanyakan guru menyimpan dokumen murid di almari, wanita ini menggunakan almari untuk menyimpan banyak sekali cemilan dari makanan ringan hingga minuman kemasan. Semua dalam bungkusan dus sekaligus.

Sebaik sahaja pulang mengajar, ia mengajak kru TV untuk mengikutinya belanja. Di sana ia boleh belanja sebanyak 2 troli sekaligus dengan tumpukan makanan ringan dan makanan instant yang menggunung. Selepas itu ia akan pulang makan malam dan menunya adalah LIMA BUNGKUS ramen Korea yang disebutnya sebagai menu makan malam yang tak terlalu berat. Bahkan ia menghabiskan kuahnya sebanyak satu periuk besar.


Photo copyright Elite DailyPhoto copyright Elite Daily

Satu-satunya perkara yang boleh mengimbangi pola 'hidup untuk makan' ini adalah ketika ia melakukan lompat tali. Meski begitu, masih tidak habis fikir bagaimana ia boleh menghabiskan makanan sebanyak itu tanpa rasa kekenyangan dan tubuhnya tetap langsing. Sepertinya Tau Ryun Huh mempunyai kurnia sebuah metabolisme tubuh yang luar biasa.

Another lucky woman on earth? Well, bagaimanapun gaya hidup anda, imbangi dengan olah raga, makan teratur dan rehat cukup. Tidak semua orang boleh makan dengan impulsif seperti Tae Ryun Huh. Trust to health instinct of your body.
0 Komentar untuk "Wanita Ini Boleh Makan 100 Hidangan Sehari Dan Timbang Tetap ... 45 kilogram !!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info