Lelaki Ini Tidak Sengaja Lakukan Seks Dengan Kembar Isterinya

gambar hiasan
Seorang lelaki mengaku tidak sengaja melakukan seks dengan kembar isterinya yang bernama Jody.
Kejadian memalukan ini terjadi apabila mereka bertiga pergi bercuti di sebuah kota perjudian di Las Vegas.

Menurut lelaki terbabit pada malam itu dia sedang mabuk dan tertidur. Sewaktu tersedar dari tidur (masih lagi dalam keadaan mabuk), dia merasakan seolah-olah isterinya, Rachel sedang memeluknya dan lelaki tersebut terus rasa terangsang. Mereka mula bercumbu dan kemudian melakukan seks.

Sewaktu lelaki terbabit sedang meramas payudara Joddy, lelaki tersebut berasa aneh kerana dada tersebut keras dan bulat seperti belon. Kemudian barulah dia tersedar bahawa dia tersalah orang.

Keadaan bertambah genting lagi, beberapa saat selepas itu, isterinya kembali dan berdiri didepan pintu bilik hotel dan terlihat pasangan terbabit bertelanjang. Beberapa saat selepas itu, lampu dihidupkan, Rachel menjadi saksi suami dan kembarnya Joddy sama-sama bertelanjang.

Rachel terus menjerit. Joddy terus melompat dari katil dan berkata, “Apa yang sudah terjadi?? Tak.. tak saya tak buat..”. Isteri lelaki terbabit terus menangis dan meninggalkan bilik. Semenjak kejadian itu, pasangan terbabit tinggal berasingan.

Menurut lelaki ‘malang’ ini, walaupun Rachel dan Joddy adalah kembar dan rupa mereka sama, lelaki terbabit tidak berminat dengan Joddy, kerana kembar isterinya itu seorang yang sosial dengan suka berparti, pentingkan diri dan tidak kelihatan asli (mempunyai payudara plastik).

Sebaliknya, Rachel seorang yang manis, tidak pentingkan diri dan apa yang ada pada dirinya adalah asli.

0 Komentar untuk "Lelaki Ini Tidak Sengaja Lakukan Seks Dengan Kembar Isterinya"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info