Pramugara Ini Lakukan Pembedahan Plastik Untuk Kelihatan Seperti Anak Patung Barbie

Kita biasanya mendengar wanita yang melakukan pembedahan plastik dalam usaha untuk kelihatan seperti Barbie, tetapi ada juga sesetengah lelaki mahu menjadikan diri anak patung juga. Pramugara Brazil yang tinggal di UK telah membelanjakan kira-kira $ 150,000 dalam tempoh 10 tahun yang lalu, untuk hidup, bernafas seperti Ken anak patung barbie.

Lelaki yang berusia 30 tahun ini Rodrigo Alves telah melakukan lebih 20 prosedur kosmetik yang dilakukan pada pelbagai bahagian badan, seperti Botox, rawatan rambut, implan perut dan dada, liposuction, lengan dan juga membentuk betis. Hari ini, Rodrigo mengatakan bahawa usaha beliau untuk badan yang sempurna masih berterusan, walaupun pembedahan hampir membunuhnya di satu masa lalu.

Senarai panjang pembedahan termasuk 12 operasi utama dan lapan prosedur yang lebih kecil. Beliau telah membelanjakan kira-kira $ 50,000 pada pekerjaan hidung sahaja, $ 15,000 ke atas implan dan $ 40,000 pada body palsu. Beliau juga terus melakukan Botox sebanyak dua kali setahun dan mengambil pil kolagen, pil anti pengekalan air dan tablet pertumbuhan rambut setiap hari. Model Peranan beliau ialah kelihatan seperti Barbie, yang dia amat minati. "Dengan Ken semuanya di tempat yang betul, belakangnya, bisep beliau, garis rahang beliau. Jadi, sudah tentu saya ingin kelihatan seperti dia. Dia sempurna, "kata Rodrigo.



0 Komentar untuk "Pramugara Ini Lakukan Pembedahan Plastik Untuk Kelihatan Seperti Anak Patung Barbie "

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info