Tak Tahan Tiada Kekasih,Lelaki Ini Mengiklankan Diri Di Depan Kampus


Untuk dapatkan kekasih dengan segera, rupanya banyak orang melakukan cara-cara unik dan kadang-kadang di luar fikiran. Seperti seorang lelaki asal Wuhan, wilayah Hubei, China, telah mengiklankan diri untuk dapatkan kekasih.

Dilansir dari laman shanghaiist.com, lelaki yang diketahui bermarga Ji ini dengan penuh percaya diri mengiklankan diri di depan kampus Huazhong University of Science and Techonology di Wuhan.

Dengan menggunakan tetapan kemeja putih dan seluar hitam serta tali leher di leher, dengan gagah ia berdiri dan mencari teman wanita. Tak hanya itu saja, tepat di samping ia berdiri terdapat sebuah papan yang bertuliskan bahawa dirinya sedang mencari kekasih.


Dalam papan tersebut ia juga menuliskan syarat wanita yang ingin menjadi teman lelakinya. Syarat tersebut antara lain adalah tinggi badan, umur, latar belakang pendidikan serta berat badan. Selebihnya, ia juga menuliskan bahawa ada masa percubaan satu bulan bagi wanita yang ingin menjadi teman lelakinya. Jika dalam masa satu bulan pemuda itu merasa selesa, maka hubungan mereka boleh pergi ke jenjang yang lebih jauh.Pemuda ini berkata bahawa dirinya adalah seorang lulusan sarjana sejak dua tahun yang lalu. Kini ia bekerja di sebuah syarikat. Kerana sibuk bekerja, ia mengaku tak sempat mencari teman wanita atau dekat dengan wanita.Sebelum ini, ia mempunyai kekasih yang juga kuliah di kampus dimana ia mengiklankan diri. Dan kali ini ia berharap bahawa kekasih berikutnya juga dari kampus yang sama. Meski namanya sudah tenar di media tempatan ataupun di sosial media Weibo, dikhabarkan hingga saat ini lelaki muda ini belum juga mendapatkan kekasih yang ia harapkan.Wah, ada-ada saja ya Ladies. Semoga lelaki ini akan mencari wanita yang ia inginkan ya.
0 Komentar untuk "Tak Tahan Tiada Kekasih,Lelaki Ini Mengiklankan Diri Di Depan Kampus"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info