Bahagian Bahagian Seksi Pada Tubuh Wanita Yang Paling Sering Diremehkan


Anggapan yang menyatakan bahawa wanita yang telanjang penuh dilihat dari depan kelihatan paling seksi. Tapi kadang-kadang pandangan itu akan meninggalkan sedikit ke imaginasi yang lebih panas. Berikut ini 5 titik seksi yang paling dipandang ringan pada tubuh wanita, yang ternyata banyak disukai oleh lelaki.

1. Sisi payudara.

Memang sih yang cukup panas itu ketika memegang teteknya, tapi sekarang sisi payudara pun lebih bergaya. Dan itu bermakna seseorang lebih percaya diri dan up to date pada apa yang baru.
  
2. Bawah payudara (underboobs)
.

Ini mengingatkan pada permainan bola tampar pantai, kerana pertama kali melihat seorang gadis melepas bajunya, pasti yang terlihat adalah bawah payudaranya. Kegembiraan menyelinap, mengintip, dan menjangkakan getaran untuk melihat wanita sepenuhnya, boleh membangkitkan ghairah.
   
3. Bahagian Punggung bawah.

Tempat ini tidak pada dasarnya berkaitan dengan seksual, tetapi kerana itu adalah kawasan yang tidak biasanya dilihat apabila wanita memakai pakaian pejabat, punggung bawah boleh menjadi pantang larang. Entah itu hanya sekilas ketika ia menarik sesuatu dari rak, atau mengenakan pakaian rendah, seperti pakaian dengan punggung terbuka. Ketika ia menggabungkan wilayah belahan dada seperti bahagian belakang ke dalam gayanya, ini akan memberikan pandangan yang lebih trend.

    
4. Mulut.Berdasarkan hasil kajian dari University of Manchester, mulut adalah salah satu ciri yang paling menarik dari wajah wanita, terutama jika memakai gincu. Bibir mampu melakukan segala sesuatu, dari mencium hingga bercakap kotor. Setiap orang mempunyai rasa yang berbeza dan akan aktif oleh pelbagai aspek seksualiti.


    
5, Sekilas yang harus dikerjakan.Bila dilihat sambil mengintip akan berpotensi lebih menguntungkan daripada melihat belahan dada terang-terangan. Jika wanita mengenakan atasan sempurna yang pas di kulit, maka akan menonjolkan keluk yang tepat, hingga membuat imaginasi lelaki menggila. Beda halnya bila terlihat terang-terangan.Nah, itu tadi 5 titik seksi yang paling dipandang ringan pada tubuh wanita, bahkan kaum wanita sendiri pun tidak pernah menyedarinya. Wahai wanita, bangga dan bersyukurlah oleh kerana tubuhmu sendiri sebab wanita merupakan ciptaan Allah yang indah.
0 Komentar untuk "Bahagian Bahagian Seksi Pada Tubuh Wanita Yang Paling Sering Diremehkan "

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info