Gadis Ini Menjadi ‘Patung Barbie’ Kedua Orang Tuanya


Beberapa tahun kebelakangan ini memang banyak bermunculan sosok wanita yang taksub mempunyai penampilan sempurna layaknya Barbie. Ya, anak patung ini sepertinya memang sudah menjadi "standard" kecantikan dan tubuh yang sesuai bagi sebahagian wanita.Nah, jika biasanya hal itu dilakukan atas dasar keinginan tersendiri, namun lain halnya dengan Angelica Kenova. Gadis berusia 26 tahun ini mengaku bahawa dirinya menjadi manusia Barbie kerana keinginan kedua ibu bapa terutama sang ibu.Bermula dari mengawal segala penampilan, pemakanan, dan sukan yang perlu dijalaninya hingga pemilihan pakaian yang dikenakan sehari-hari. Seperti yang dikutip Huffington Post, Angelica mengaku tak pernah melakukan pembedahan plastik dan menuntut penampilan seperti boneka."Aku harus mandiri tapi ibu dan ayah saya berkeras agar aku tetap tinggal bersama mereka. Mereka tidak ingin aku pindah ke tempatku sendiri dan aku juga masih bergantung pada mereka secara kewangan," ucap gadis asal Moscow ini.Angelica bahkan tidak dibolehkan membeli baju tanpa pantau sang ibu. Kerana ibunya yang suka memilih pakaian yang akan ia kenakan dan menekankan bahagian yang bagus pada tubuhnya.




0 Komentar untuk "Gadis Ini Menjadi ‘Patung Barbie’ Kedua Orang Tuanya"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info