Gambar: Memalukan, Pelancong Wanita China Ini Menjemur Pakaian Dalamnya Di Disneyland

Seorang pelancong wanita asal China dikritik keras kerana perilakunya yang tidak pantas. Bagaimana tidak, terakam serta tertangkap basah mengeringkan pakaian dalamnya di atas sebuah pagar hiasan di dalam taman bermain Disneyland Hong Kong.

Seorang saksi mata bernama Lee berkata, ketika itu dia sedang mencari tempat untuk menonton perarakan di The Happiest Place on Earth pada 29 Jun 2015. Matanya tertumpu pada seorang perempuan yang sedang menjemur lima pakaian basah, termasuk bra dan seluar dalam, di atas pagar besi.


Turis China Jemur Pakaian Dalam di Disneyland
Sebagian pakaian dalam yang dijemur oleh pelancong wanita yang bandel ini

Kemudian, seorang kakitangan taman bermain kemudian menghampiri perempuan tersebut dan memintanya untuk segera mengambil pakaian basahnya. Dia lantas segera mengambil kembali jemurannya yang masih basah. Tapi, itu hanya berlangsung sebentar.

Setelah petugas yang memperingatinya pergi, pelancong wanita yang nakal ini kembali menjemur pakaiannya

Tak lama kemudian, perempuan keras kepala itu kembali menjemur pakaiannya tepat masa perarakan bermula. Kakitangan pun sekali lagi memintanya untuk mengambil barang-barangnya.

Turis Wanita China Jemur Pakaian Dalamnya di Disneyland
Walau sudah diperingatkan baik-baik, pelancong wanita yang nakal ini malahan menentang petugas

Namun, bukannya mematuhi perkataan sang petugas, perempuan tersebut malah balas menatap petugas dengan pandangan yang tidak mengenakkan serta melotot. Setelah puas membalas dengan tatapan mata yang menusuk, barulah dia mengambil jemurannya.

Sungguh memalukan.
(Daily Mail, Shanghai List)
0 Komentar untuk "Gambar: Memalukan, Pelancong Wanita China Ini Menjemur Pakaian Dalamnya Di Disneyland"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info