Kerana Buta Teknologi, Pencuri Ini Kongsikan Adegan Hubungan Intimnya Melalui Smartphone Samsung Curiannya


Siapapun pasti akan geleng-geleng kepala apabila mengetahui kes unik ini. Beginilah yang terjadi apabila seorang pencuri telefon pintar (telefon pintar) adalah seorang yang tidak pintar aka buta teknologi. Bukan hanya identiti saja boleh ketahuan, aksi memalukan yang dia lakukan dan tidak pantas diketahui awam pun tersebar luas. Inilah yang berlaku di New York, Amerika Syarikat.

Victoria Brodsky, asal New York, Amerika Syarikat, kehilangan telefon bimbit Samsung Galaxy S3 miliknya. Beruntung bagi Brodsky namun apes bagi sang pencuri. Untungnya saja, Brodsky belum mematikan ciri automatic upload di perkhidmatan penyimpanan Dropbox miliknya. Nah, sang pencuri yang tidak tahu justru asyik bergambar selfie ria melalui telefon pintar hasil curiannya tersebut.\


Sang pencuri (kanan) bergambar selfie dengan pasangannya

Saat Brodsky membuka Dropbox miliknya ia menjadi amat terkejut, kerana dia mendapati banyak foto selfie si pencuri. Kah jumlah semua ada 26 buah bahkan beberapa diantaranya foto tanpa pakaian bersama pasangannya serta video adegan tak senonoh sang pencuri dengan seorang wanita yang disyaki pasangannya.

Victoria Brodsky
Salah satu foto selfie tak senonoh sang pencuri dan pasangannya dalam keadaan tanpa pakaian

Tentu saja pihak Polis New York boleh dengan mudah mengenalpasti si pelaku. Dan mencokoknya dalam waktu yang tidak lama.
(CNet, NY Daily News)
0 Komentar untuk "Kerana Buta Teknologi, Pencuri Ini Kongsikan Adegan Hubungan Intimnya Melalui Smartphone Samsung Curiannya"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info