Prihatin Tentang AIDS Miley Cyrus Ciptakan Produk Kecantikan

Peduli AIDS Miley Cyrus Ciptakan Produk Kecantikan
 

Brand kosmetik MAC kembali memimpin selebriti untuk berkolaborasi melancarkan produk terbarunya. Kali ini, pilihan jatuh pada penyayi kontroversi Miley Cyrus.

Penyanyi berusia 22 tahun itu baru saja merilis lipstik terbaru bersama MAC untuk membantu mereka yang mengidap penyakit HIV. Penglibatan Miley dalam kempen ini bukan sekadar mempromosikan lipstik baru, tetapi juga menimbulkan dana untuk program pembasmian AIDS.

Miley menjadi wajah baru siri Viva Glam untuk produk lipstik dan lipglass. Setiap hasil dari jualan produk pewarna bibir itu akan dsumbangkan ke yayasan milik brand asal Amerika tersebut, MAC AIDS Fund.




Miley pun mengumumkan kolaborasinya bersama MAC melalui akaun Instagram miliknyaMileyCyrus. Dalam caption foto, ia menulis: "Help to end AIDS with my newMACcosmetics #VIVAGLAM lipstick available in North America on 9/8."

Untuk kempen lipstik terbaru ini, Miley tampil dengan rambut pirang platinum berponi yang digerai. Bibirnya dipulas lipstik merah terang, ditambah ia juga berpose seksi dengan atasan yang memperlihatkan bagian belakangnya
0 Komentar untuk "Prihatin Tentang AIDS Miley Cyrus Ciptakan Produk Kecantikan"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info