Wow! Ada Pertandingan Zakar Terkecil di New York

penis terkecil

Awal bulan Jun ini, sebuah kedai di New York, Kings County Saloon baru saja menggelar pertandingan unik. Jika biasanya pertandingan diadakan pada acara kecantikan atau fesyen, kali ini mereka mengadakan pertandingan zakar paling kecil atau paling pendek.

Tak main-main, pihak penganjur menawarkan hadiah yang cukup besar, yakni USD500 sekaligus mahkota dengan tulisan Mr P terkecil di New York.

Salah seorang jawatankuasa pertandingan mengatakan jika tujuan pertandingan tersebut adalah agar lelaki-lelaki dengan zakar kecil tidak perlu merasa malu dan rendah diri, demikian seperti yang dilaporkan oleh Daily Express. Selain itu juga menghentikan anggapan jika lelaki yang jantan adalah mereka yang mempunyai zakar bersaiz besar.

Meski sebenarnya mempunyai tujuan yang baik, mereka justru kesulitan mendapatkan peserta. Bahkan mereka juga dikritik banyak kalangan yang marah kerana pertandingan tersebut dianggap tidak pantas kerana melibatkan barang paling peribadi seseorang.

Namun ternyata pertandingan unik ini bukan pertama kali berlaku. Sebelum ini, pada tahun 2012 sebuah laman khusus dewasa asal Denmark juga membuat pertandingan serupa dengan hadiah iPhone dan iPad.

Selain itu, di Inggeris juga ada sebuah pesta untuk merayakan lelaki dengan zakar yang paling kecil.
0 Komentar untuk "Wow! Ada Pertandingan Zakar Terkecil di New York"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info