5 insiden Selebriti Cantik di Atas Pentas






Selebriti memang dituntut untuk tampil sempurna di hadapan orang ramai, tetapi ada kalanya insiden-insiden kecil yang bersifat berperikemanusiaan menimpa beberapa penyanyi di atas pentas, seperti terjatuh, terjungkal ataupun tergelincir yang tak dapat dielakkan.

Ini wajar terjadi namun tetap menjadi perkara yang mungkin memalukan sekaligus menyakitkan. Ada yang dengan profesional meneruskan aksinya, ada pula yang tak dapat mengelakkan rasa sakitnya.

Berikut 5 insiden seleberiti yang terakam dalam youtube


 Penyanyi Pink pernah tertimpa sial semasa konsert di Jerman tahun 2010. Pasalnya, Ia terjatuh dari atas pentas ke arah orang ramai penonton. Ditambah lagi, ia mengenakan sebuah alat penggerak di bahagian perut dan kasut berhak tinggi.

Berawal dari dua penari yang muncul, kemudian menyusul pelantun Just Give Me A Reason tersebut dari belakang pentas dengan sebuah mesin penggerak. Namun ketika para penari hendak melepaskan kait yang melekat pada tubuh Pink, enjinnya bergerak cepat dan mengheret Pink ke bawah panggung, alhasil ia jatuh tersungkur.

Terlihat dari wajahnya, Pink tampak kesakitan kerana perutnya yang tertimpa mesin penggerak. Ia pun bertumpu dengan kedua tangan dan kakinya. Tak lama pasukan perubatan dan keselamatan akan datang dan memberi pertolongan



Nasib sama menerpa Rihanna pada konsert di California tahun 2011 lalu. Setelah menyapa penonton, pelantun 'Berlian' ini mempamerkan bokongnya yang memakai hot pants denim dan berjoged dengan seksi di bibir panggung. Namun ketika hendak berbalik ke posisi semula, di tengah tanpa sengaja Riri tersandung.

Wanita yang mengenakan ankle boots itu pun akhirnya terjatuh dengan dua lutut yang mencium lantai terlebih dahulu. Dengan sikap, bekas Chris Brown ini kembali berdiri dan meneruskan goyangannya tanpa mempedulikan rasa sakit di bahagian lutut



Lady Gaga memang dikenali controversial, berbagai macam hal aneh selalu ia tontonkan di atas pentas. Namun pada satu kesempatan, penyanyi yang digelar sebagai Mother Monsters tersebut ternyata pernah terpelanting hingga jatuh ke bawah meja piano. Saat itu pelantun Applause tersebut tengah konsert di Houston, Texas.

Bermula dari penampilan Gaga yang berdiri di atas piano dengan kaki kiri menginjak tuts, sedangkan yang kanan berpijak pada bangku piano. Ia pun bergoyang dengan menggunakan bikini hitam dan kasut boots. Awalnya, kerusi yang menjadi pijakannya goyah, namun ia tetap nekad menari hingga akhirnya ia terjungkal dan jatuh hingga ke bawah meja piano.

Kakinya terangkat ke atas dan aksi konyolnya ini mengundang perhatian penonton. Namun, nampaknya Gaga yang berani akan meneruskan lagunya dan tampak tidak panik serta kesakitan
 



 Beyonce Knowles, namanya tengah bersinar lantaran menduduki peringkat pertama sebagai artis terkaya versi Forbes ini ternyata juga pernah mengalami insiden yang memalukan di atas pentas.

Saat itu, isteri Jay Z ini tengah menyanyi di Brazil, penyanyi ini memang selalu tampil bertenaga di atas pentas, lantas kerana begitu bersemangat menyanyi di depan banyak orang, Beyonce yang kala itu mengenakan pakaian merah yang rebeh pun terjatuh dari tangga dan merosot ke bawah.

Ketika sedang asyik menyelak rambutnya, ibu dari Blue Ivy ini tergelincir kerana terpijak bajunya sendiri dan malangnya ketika hendak turun ia terjerembab. Namun, dengan sikap yang profesional, ia tetap bergoyang dan bernyanyi seperti tidak terjadi apa-apa.

0 Komentar untuk " 5 insiden Selebriti Cantik di Atas Pentas"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info