Setelah 5 Tahun, Seperti Ini Hasil Gaun Daging Lady Gaga

Foto: copyright talesofyesterday.co.uk
 
Lady Gaga memang sudah sinonim dengan kesan nyentrik dan luar biasa. Ada saja yang dilakukannya untuk tampil unik, namun tetap cantik dan menarik. Inovasinya tersebut seolah tidak ada batas, baik di dunia fashion dan kecantikan. Masih ingatkah anda dengan "pakaian daging" yang dipakainya 5 tahun lalu? Sesuai dengan namanya, gaun itu benar-benar diperbuat daripada daging. Walaupun bukan hany gaun, daging juga menjadi bahan pembuatan kasut, clutch, serta hiasan kepala yang dipakai oleh penyanyi cantik ini.


copyright jenatadnes.comcopyright jenatadnes.com

Bagi anda yang bertanya-tanya bagaimana kabar gaun itu sekarang, soalan anda terjawab! Gaun daging itu kini dipamerkan di Rock and Roll Hall of Fame, Cleveland, seperti yang dilansir oleh marieclaire.com. Gaun itu telah dipelihara, layaknya daging dendeng sapi, ladies. Walaupun khabarnya gaun itu juga diangkut menggunakan kenderaan khas agar tidak membusuk.

copyright marieclaire.comcopyright marieclaire.com

Menurut pengarah koleksi dari media tersebut, belum ada yang pernah melakukan hal ini sebelumnya. Walaupun sudah pernah ada pakaian daging, namun biasanya gaun itu akan dibuang selepas dipakai. Ini kali pertama ada gaun daging yang dipelihara. Mereka juga merasa tertantang untuk melihat akan seperti apa jadinya gaun ini dalam beberapa waktu ke depan.

Selain itu, untuk mencegah pinggiran pakaian dan kasut boots tersebut menyusut, mereka mengaplikasikan pewarna merah yang diambil dari benda yg ada lembu, agar pakaian ini kelihatan seperti bentuk asalnya apabila dikenakan Lady Gaga. Iuh!

Untung saja pakaian beliau dipelihara ya, Ladies? Jika tidak, boleh anda bayangkan baunya seperti apa? Lebih baik jangan dibayangkan
0 Komentar untuk "Setelah 5 Tahun, Seperti Ini Hasil Gaun Daging Lady Gaga"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info