Walau Sangat Serupa Angelina Jolie, Gadis Cantik Ini Tak Mahu Jadi Model

Foto: copyright dailymail.co.uk/FilmMagic
 
Nama artis Hollywood, Angelina Jolie, sering disebut-sebut dalam pelbagai media kebelakangan ini. Pasca foto telanjangnya saat berusia 20 tahun ditawarkan dengan harga hebat, melekat pula video masa mudanya ketika mengikuti kelas lakonan. Kini namanya mau tidak mau juga harus disebut saat awam membicarakan Chelsea Marr, wanita cantik yang dikatakan mirip sekali dengan Angelina Jolie, seperti yang dilansir oleh dailymail.co.uk.


copyright dailymail.co.ukcopyright dailymail.co.uk

Chelsea Marr adalah seorang mahasiswi asal Scotland yang berusia 24 tahun. Foto-foto yang diunggahnya dalam akaun media sosial miliknya menuai tanggapan heboh dari netizen. Semakin banyak foto yang dimuat naik, semakin banyak pula orang yang mengatakan bahawa ia mirip sekali dengan Angelina Jolie. Akaun Instagramnya kini sudah mempunyai lebih dari 60 ribu pengikut, dengan beribu-ribu likes dan beratus-ratus komen.Namun wajah cantik, tubuh berkadar, dan sudah mempunyai bekal terkenal kerana mirip artis tidak membuat Chelsea lupa daratan. Pelbagai tawaran untuk menjadi model ditolaknya dengan halus. Bahkan banyak orang yang mengira bahawa Chelsea adalah seorang model. Namun bukan, ia adalah seorang Pengurus Operasi di sebuah syarikat pengambilan pemprosesan minyak dan gas, di Aberdeen, Scotland. "Percayalah, aku tidak memiliki bakat sebagai model. Lagi pula tinggi badanku belum mencukupi tinggi seorang model. Nanti malah aku terjungkal dan pakaian anda jadi rosak," katanya ketika menolak tawaran agency model.

copyright dailymail.co.ukcopyright dailymail.co.uk

Chelsea Marr selalu menggambarkan dirinya sebagai "gadis biasa". Sementara rakan-rakannya berpendapat bahawa ia adalah seorang gadis pemalu. "Terima kasih banyak kepada semua orang yang sudah meluangkan masa untuk menulis artikel tentang aku. Tentu saja aku merasa tersanjung disamakan dengan Angelina Jolie," katanya ramah.


copyright dailymail.co.ukcopyright dailymail.co.uk
Ada satu hal lagi yang menarik, Ladies. Chelsea mengakui bahawa ia pernah melakukan pembedahan penebalan bibir, operasi hidung kerana hidungnya patah, dan operasi pembesaran payudara dari cup A ke cup B atau C.

Tentu menjadi keuntungan tersendiri dianugerahi wajah cantik mirip artis dengan nama besar seperti Angelina Jolie ya, Ladies. Mungkin Chelsea Marr merasa bahawa hidup dan kemasyhuran yang ia dapatkan saat ini sudah lebih daripada cukup.

Di bawah ini adalah foto-foto Chelsea Marr yang membuktikan bahawa tahap persamaannya dengan Angelina Jolie sudah mencapai tahap luar biasa. Cuba buktikan!
0 Komentar untuk "Walau Sangat Serupa Angelina Jolie, Gadis Cantik Ini Tak Mahu Jadi Model"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info