Anda Pasti Tidak Akan Percaya Berapa Usia Wanita Cantik Ini



Pada masa sekarang ini kita semakin sukar membezakan mana wanita yang berusia tua dan mana yang masih berusia muda.

Penampilan wanita sungguh luar biasa dan membuat sesiapa tidak percaya kalau ia sudah berusia 59 tahun. Wanita ini adalah Chen Meifen asal Taiwan. Ia masih kelihatan segar dan bertenaga.

Bayangkan, 2 tahun lalu ia kelihatan seperti ini dan kelihatan seperti masih berusia awal 30-an tahun

Baginya usia hanyalah sekadar angka. Kita akan semakin tidak percaya dengan usianya apabila melihat saat ia hanya mengenakan bikini, kerana tubuhnya masih kencang, padat dan mulus. Semuanya kerana ia menganut gaya hidup sihat dan diet ketat. Tak sekalipun ia tersentuh pisau bedah plastik.

Menganut gaya hidup sihat dan murah senyum membuatnya selalu kelihatan menarik dan sayang untuk tidak ditatap lama-lama

Prestasi ini membuat ia kelihatan seperti wanita berusia 30-an tahun atau awal 40-an tahun. Apalagi sosoknya cantik dan langsing dengan tinggi 167 cm dan berat 55 kg.


 .Usianya memang sudah 59 tahun, namun ia tetap kelihatan cantik dan segar di saat rakan-rakan sebayanya sudah keriput



Rahsia penampilan cantik dan seksinya adalah ia sudah rutin diet dan sukan sejak masih muda. Ia mengambil banyak beras merah dan mengambil lebih sedikit minyak, garam dan gula.


Selain itu rahsianya adalah mempunyai fikiran yang muda. Dengan senantiasa berjiwa muda maka ia tak akan pernah merasa tua untuk bekerja apapun.



Kerana selalu merasa muda, maka ia suka manja di media sosial dan mempamerkan pose dari yang biasa hingga yang seksi. Ini adalah salah satu posenya mengenakan bikini yang menjadi sensasi. Banyak yang tidak percaya akan usianya apabila melihat pose-posenya in


Meifen dengan jujur mengakui bahawa ia bukan sosok yang sempurna kerana ia punya beberapa lemak di beberapa bahagian tubuhnya. Namun, itu tak menjadi masalah besar baginya kerana ia tetap kelihatan muda, cantik dan seksi.
(China News, Rocket News, Stomp)
0 Komentar untuk "Anda Pasti Tidak Akan Percaya Berapa Usia Wanita Cantik Ini"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info