Lelaki Tampan yang Diusir dari Arab Kerana Selalu `Selfie`



Omar borkan al-Gala, masih ingatkah nama itu? Dia adalah lelaki asal UAE, yang dihantar pulang dari Arab Saudi kerana mempunyai wajah tampan.

Lelaki 23 tahun yang bekerja sebagai model sempat jadi bahan perbincangan di pelbagai media seluruh dunia. Akibat peristiwa itu nama Omar pun kian tenar. Dia juga kebanjiran tawaran sebagai model dari produk ternama serta membintangi filem.

Di tengah kesibukannya sekarang, Omar rupanya tak mau ketinggalan aktif bermain sosial media. Bahkan, dia tengah gandrung dengan trend generasi muda zaman sekarang, yakni selfie.


Selfie diertikan sebagai aksi foto manja yang mengabadikan gambar diri sendiri melalui telefon bimbit atau kamera digital. Apa yang dilakukan Omar tentu menarik perhatian followers di Twitter dan Instagram, terutama kaum hawa.

Gaya fesyen jurugambar ini berfoto narsis jarang dapat cibiran. Maklum dia punya paras kacak yang bikin iri banyak orang. Setiap posting foto selfie, akaun Omar langsung tuaian komen dari para wanita.

Pelbagai gaya selfie sudah ia lakukan. Mula di dalam kereta mewah sampai pose baru bangun tidur. Tapi belakangan Omar mula bosan dan cuba meledek followers-nya.

Dia lantas menghantar foto seseorang selfie bersama Unta. "Biarkan saya mengambil sebuah Selfie seperti ini, lol #ArabsBeLike" tulis Omar dalam akaun Instagram.

Selfie seperti menjadi trend di dunia. Ada selfie pertama di luar angkas, sampai ada gelaran ratu selfie dunia. Ini lengkapnya: (Ism)
0 Komentar untuk "Lelaki Tampan yang Diusir dari Arab Kerana Selalu `Selfie`"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info