Kerana Cinta Di Tolak,Lelaki Ini Nekad Terjun Bangunan..Lihat Aksinya

Cinta ditolak, cinta bertepuk sebelah tangan, sesiapa yang mengalaminya pasti akan merasa tertekan. Ketika akal sihat tak lagi ada, maka bunuh diri boleh dijadikan jalan pintas. Seperti yang dilakukan mahasiswa bernama Zeng ini.

Mahasiswa berusia 21 tahun ini tertangkap kamera ketika terjun dari tingkat empat bangunan kampusnya. Dipetik dari shanghaiist.com, mahasiswa dari China Institute of Metrology di Hangzhou ini ternyata berusaha untuk bunuh diri selepas cintanya ditolak. Zeng terpotret melompat sekitar pukul 3 petang tarikh 9 Mac lalu.


Selain ada dugaan Zeng bunuh diri kerana cintanya ditolak oleh seorang gadis, kemungkinan emosinya juga dalam keadaan yang tak stabil. Terbukti sebelumnya Zeng juga sempat berunding dua kali dengan seorang pakar psikiatri.


Foto: copyright shanghaiist.com

Bernasib baik nyawa Zeng masih diselamatkan. Ketika tubuhnya mendarat di tanah, ia masih kelihatan boleh menggerakkan tubuhnya. Meski akhirnya terlepas dari maut dan gagal bunuh diri, Zeng tetap harus dibawa ke rumah sakit kerana mengalami patah tulang. Doktor juga mengatakan kalau Zeng akan baik-baik saja.


Foto: copyright shanghaiist.comFoto: copyright shanghaiist.com

Sungguh sangat disayangkan ya aksi Zeng ini. Masalah cinta memang terkadang begitu rumit dan membuat orang hilang akal sehat.

Foto: copyright shanghaiist.comFoto: copyright shanghaiist.com

Kini, Zeng sudah dalam kondisi yang lebih stabil. Ya, semoga keadaannya akan segera cepat membaik, ya Ladies.
0 Komentar untuk "Kerana Cinta Di Tolak,Lelaki Ini Nekad Terjun Bangunan..Lihat Aksinya"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info