Nenek Berbikini Sebabkan Kecelakaan Teruk


Entah apa yang sedang difikirkan oleh Patricia Ebel yang bermastautin di Naples, Florida saat memandu keretanya dan kemudian membuat ia melanggar bahagian belakang sebuah kereta Ford Mustang.

Akibatnya BMW yang dikendarainya remuk di bahagian depan pada tarikh 21 April 2015 di persimpangan goldengate Parkway and Livingston Road, Amerika Syarikat malam waktu tempatan.

Patricia yang berusia 49 tahun ternyata memandu kereta bersama cucunya yang masih berusia 10 tahun. Lebih mengejutkan lagi, pegawai polis menemui petunjuk pengkonsumsian alkohol yang berlebihan.


Patricia Ebel yang bersama cucunya memandu sebuah BMW hitam yang berada dalam perjalanan pulang dari acara kolam renang gagal mengikuti arahan para anggota polis untuk menguji kesedaran Ebel. Mulai dari berdiri di garis lurus, hingga dengan menggunakan uji nafas menggunakan alat pengukur kadar alkohol.

Penunggang Ford Mustang berwarna merah sendiri mengalami luka, namun tidak sampai membahayakan nyawanya dan akan diangkut ke rumah sakit setempat. Waduh, lincah betul si emak.

0 Komentar untuk "Nenek Berbikini Sebabkan Kecelakaan Teruk"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info