Wanita Orgasme Selama 3 Jam, Berakhir di Hospital



Insiden memalukan baru saja dialami oleh seorang perempuan bernama Liz. Setelah mengalami orgasme luar biasa, dirinya harus segera dibawa dan dilarikan ke rumah sakit.

Kejadian ini berawal ketika Liz melakukan hubungan seksual dengan pasangannya, Eric. Tidak lama selepas dia telah mencapai klimaks dan bangun dari tempat tidur, tiba-tiba wanita asal bandar Seattle, Amerika Syarikat ini kembali mengalami orgasme yang luar biasa.

Seperti yang dilaporkan dari Daily Mail, selepas satu jam mengalami orgasme yang tak kunjung reda, Liz mula panik. Setelah dua jam, Liz yang sudah termengah-mengah kemudian dilarikan ke rumah sakit di mana jururawat berfikir dia habis melakukan kerja-kerja berat. Orgasme ini berlangsung selama lebih dari tiga jam sebelum akhirnya dia berasa lega.

Pasangan muda ini kemudian memberanikan diri berkongsi pengalaman aneh sekaligus memalukan ini di acara The Learning Channel (TLC) dengan mengambil tema 'seks telah menghantar saya ke ICU


Liz, yang tidak memberikan nama terakhirnya, menceritakan bagaimana dia cuba segala cara mulai dari lompat-lompat, minum arak hingga menggoncang-goncangkan badannya.

"Saya mula lompat-lompat, atas ke bawah untuk melihat apakah itu boleh membantu, cuba minum arak untuk melihat apakah ini boleh menenangkan sistem saya. Saya cuba hampir setiap perkara yang mungkin boleh saya lakukan untuk menghentikan orgasme ini," ujar Liz.

Eric kemudian membawa Liz ke rumah sakit, di mana dia mengingat, beberapa orang menatap ke arah mereka dan bingung apa yang terjadi. Orgasme Liz masih berterusan selama satu jam semasa dia berada di rumah sakit sebelum akhirnya benar-benar reda. Waduh, bukannya nikmat, orgasme ini justru membuat sengsara!
0 Komentar untuk "Wanita Orgasme Selama 3 Jam, Berakhir di Hospital"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info