Yanet Garcia, Penyampai Berita Cuaca Yang Bikin "Panas" Suasana


Bagi sebahagian orang menonton program tv mengenai ramalan cuaca memang terasa membosankan, apalagi beritanya hanya sekadar panas, hujan dan berwan saja. Namun di luar negeri khususnya di Mexico punya strategi khusus agar masyarakat betah berlama-lama di depan tv, iaitu dengn menghdirkan presenter seksi nan cantik bernama Yanet Garcia.

Sejak bergabung dengan sebuah stesen TV di Channel Monterrey, Mexico Garcia berjaya menarik minat penonton untuk setia menyaksikan acara yang semua sangat membosankan tersebut, akibatnya rating acara tersebut naik mendadak.

Saat dilaporkan oleh Mirror.co.uk, Garcia setiap membawakan acara tersebut memang selalu menarik perhatian lantaran disokong dengan busana ketat nan mini yang dipakainya yang berjaya bikin "panas" suasana setiap membawakan berita cuaca.


Tidak hairan jika acara berita cuaca yang dibawakan oleh wanita seksi yang hobi ber-gym ini menjadi saat-saat yang paling ditunggu oleh para penonton lelaki di negara tersebut. Garcia pun mendadak tenar ketika memuat naik ramalan cuaca tiap hari melalui channel YouTube miliknya. Imbasnya, video Yanet selalu ditonton ratusan ribu hingga jutaan orang setiap hari. Yeah!





 Seberapa seksi ya Yanet Garcia dalam membawakan berita cuaca? Berikut foto-fotonya dan videonya
 
0 Komentar untuk "Yanet Garcia, Penyampai Berita Cuaca Yang Bikin "Panas" Suasana"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info