5 Moment Adengan Ciuman Yang Paling Disuka Wanita


Kami tahu, anda tak suka basa-basi dalam hal mencium wanita atau pasangan anda. Namun, anda harus tahu kalau ciuman juga merupakan salah satu bahasa universal yang menunjukkan rasa cinta, kasih sayang hingga penanda ghairah seksual seseorang terhadap pasangannya.

Sama seperti courtesy saat di meja makan, gaya berciuman juga dipengaruhi lokasi, tempat dan detik-detik tertentu. Ciuman yang anda lakukan memberi kesan kepada lawan mencium anda. Walaupun anda lebih suka tanpa aturan, ada baiknya anda mengetahui makna rahsia di balik ciuman.

Berikut 5 saat ciuman / kecupan yang disuka wanita:



Kecupan di kening

Ciuman di kening melambangkan rasa sayang yang manis dan hormat namun tidak berlebihan. Ketika anda menciumnya seperti ini, wanita merasa dikasihi dan diayomi. Kadang-kadang, wanita juga mencium pasangannya di dahi sebagai pengganti kata-kata, "Jangan khawatir, aku di sini untukmu."



Ciuman menenangkan saat bersedih

Mencium wanita di pipi ataupun di puncak kepala ketika dia sedang menangis akan memberikan ketenangan seketika. Ciuman seperti ini menunjukkan simpati dan kesediaan untuk mendengar segala keluh kesah pasangan anda.
 



Berciuman sambil merapat ke tembok

Banyak wanita yang bermimpi mencium dalam situasi ini kerana kesan romantis dan rasa aman yang dihadirkan. Dalam kedudukan merapat ke tembok, anda boleh mengawal pasangan dan itu membuat wanita merasa begitu dilindungi dan dikehendaki


  
Ciuman saat tengah bercakap

Sebahagian besar wanita mengakui jika diri mereka adalah peribadi yang cerewet. Namun ketika kecerewetan itu dihentikan dengan ciuman manis, siapa yang boleh menolak? Ciuman yang diberikan mendadak di tengah-tengah pembicaraan akan terasa manis dan mendebarkan.
 



Kecupan masa hampir terlelap

Wanita juga suka dicium ketika mereka masih setengah sedar masa akan tertidur. Bagi mereka, kecupan rahsia seperti ini sangat romantis dan lucu. Biasanya, kecupan seperti ini boleh mendatangkan mimpi indah.
 
0 Komentar untuk "5 Moment Adengan Ciuman Yang Paling Disuka Wanita"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info