Netizen Heboh Gambar Pelaminan Satu Lelaki, Dua Mempelai Wanita


Para Netizen hari ini sedang dihebohkan oleh sebuah foto perkahwinan seorang suami dengan dua mempelai wanita. Foto mereka dipelaminan disebarkan oleh pelbagai penguna media sosial.

Dalam gambar itu kelihatan pengantin lelaki memakai kot dengan berkalungkan melati, diapit dua wanita yang memakai busana nikah putih-putih.

Kedua-dua wanita yang padat berbusana perkahwinan itu masing-masing menggenggam serangkai bunga. Ketiga-tiga mereka berdiri di atas pelaminan. Para undangan yang hadir pun kelihatan tak ingin ketinggalan detik-detik itu. Undangan tampak berebut mengambil gambar.

Tapi apakah itu benar seorang lelaki menikahi dua wanita sekaligus dalam satu pesta
resepsi nikah, belum tentu juga.

"Saya juga belum tahu. Saya juga dapat gambar itu dari secara viral dari teman-teman," ujar Wilda Cahya Ningrum, pemilik akaun Facebook yang memuat naik foto itu semasa berbincang dengan Dream.co.id, Jumaat 14 Ogos 2015 


.Netizen pun mencuit pelbagai komen. Ada yang memberi pujian kepada si lelaki, ada pula yang menenangkan pihak wanita.

"Dari ekspresi wajah dua pengantin perempuannya, boleh di teka


  yang mana yang isteri tua dan isteri muda (yang di ijab kabul duluan maksudnya) ..." ujar pemilik akaun Facebook Tea Sari Munadi Putri.

"muka mempelai cwek, dua2 nya gk ada yg senyum wil .... xixixixixiiii .. wkkwkwkkkkkkk," ujar Anna Soeqok.


Meski sudah ramai diperbincangkan di media sosial, hingga kini belum dapat dipastikan sama ada memang perkahwinan itu benar seperti yang ramai digunjingkan, artinya satu pelamin dua mempelai wanita. Sejumlah Netizen menyebutkan bahawa boleh saja salah satu pengantin lelaki sedang meninggalkan pelaminan dan tidak ikut dalam foto yang ramai beredar itu.



0 Komentar untuk " Netizen Heboh Gambar Pelaminan Satu Lelaki, Dua Mempelai Wanita"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info