7 Post Instagram 'Nakal' Nikita Mirzani Menuai Banyak Komen Dari Pengikutnya

nikita
Siapa yang tak tahu Nikita Mirzani? Wanita yang memulakan kerjayanya sebagai seleb infotainment ini memang kerap menuai sensasi dan juga kontroversi. Yah, saat pertama keluar saja, ia sudah pandai bersilat lidah tentang kekerasan yang ia alami dari salah satu anggota The Potters. Dan semenjak itulah Nikita menjadi santer diperbincangkan.

Kerjayanya pun lantas merambah pada dunia hiburan yakni bermain filem. Tak berhenti di situ, penampilan Nikita dan juga banyak perseteruan yang ia buat pun membuat namanya lebih melambung lagi. Dan kini, gadis cantik dan seksi itu pun harus rela menjadi bulan-bulanan masyarakat pada beberapa gambar di akaun instagramnya. Check this out!

1. Hanya Berselendang
hanya berselendang
Dalam sebuah fotonya, Niki mempamerkan tubuh langsing yang kala itu sedang terbaring di tempat tidur. Dan benar saja, Niki selalu menunjukkan bahagian tubuh yang membuat banyak orang merasa risih sekaligus kagum.

Beberapa komen dapat kita lihat bagaimana Niki menuai banyak kritik atas posenya tersebut. Niki berpose dengan tubuh yang hanya berlapiskan dua helai kain sahaja. Bagaimana menurut anda?

2. Kancing Yang Bikin Kontroversi
kancing
Pakaiannya sudah tertutup, tapi kok masih banyak komen saja ya? Yah, Nikita memang mempunyai kesan seksi dan juga pelakon yang kerap buka-bukaan. Jadi apapun yang ia kenakan agaknya kerap menjurus kepada hal-hal seputar keseronokan deh.

Terbukti apabila Niki sedang menyiarkan gambar dirinya dengan niat ingin mempamerkan solek yang ada di wajah. Para pengulas justru tertuju pada baju Niki yang mempunyai kancing mirip dengan anggota tubuh intim wanita. Aduh, kok bisanya yah!

3. Foto Paling Menonjol
foto paling menonjol
Nah ini nih gambar yang paling banyak menuai komen sekaligus kritikan pedas! Bagaimana tidak, Niki tampil sangat walaupun terlampau seksi dengan teman yang ada di sebelahnya.

Yah, foto Niki dinilai terlalu seronok dan tak pantas untuk disiarkan. Akan tetapi Niki tampak cuek dan tak peduli dengan komen pedas terhadap dirinya. Lihat sahaja gambar-gambar berikut yang tak jauh berbeza.

4. Foto Terbuka Nikita
foto terbuka nikita
Banyak orang yang sangat marah dan tak setuju dengan gambar yang satu ini. Bagaimana tidak, Nikita yang sedang berbaring hanya menutupi bahagian peribadinya dengan mengenakan kedua tangan saja.

Padahal, menurut beberapa orang tersebut, foto itu sangatlah terlampau kelewatan. Padahal, Indonesia masih menjunjung tradisi budaya Timur yang tentunya lebih memperhatikan pakaian tertutup pada tubuh. Bagaimana menurut anda?

5. Pose Terlampau Seksi
nikita seksi
Ada yang memuji ada juga yang tak suka dengan foto Niki yang satu ini. Pasalnya Niki sedang duduk dengan pose yang sangat seksi.

Dan benar saja, sebuah akaun tanpa nama pun mengejek dan berkata sebuah kalimat yang sangat tak pantas. Dan akibat foto ini, terjadilah perdebatan dari pemikiran berbeza para masyarakat Indonesia. Wah-wah.

6. Status Penuh Kritik
status
Niki memang dikenal sebagai seorang tokoh wanita yang kerap bercakap apa adanya. Dan dalam sebuah foto ini, nampaknya tak hanya fotonya saja yang diulas. Namun juga statusnya yang berbunyi "majikan dan pondannya."

Hasilnya foto ini pun juga lantas menuai banyak komen dan rasa tak setuju atas kenyataan Niki. Dan selain itu, foto Niki yang dianggap terlalu buka-bukaan itupun juga dinilai sangat tak senonoh.



7. Bila Niki Memakai Tudung?
jilbab
Foto Niki yang sedang berada di pantai inipun juga menuai banyak komen. Namun kali ini bukan komen pedas yang ada di dalamnya.

Yah, beberapa akaun justru berharap agar Nikita Mirzani boleh menjadi peribadi yang lebih tertutup dan sopan. Bahkan beberapa dari mereka juga bertanya-tanya kapan sang artis akan berhenti untuk mencari sensasi.

Pada dasarnya, setiap orang mempunyai hak untuk tampil cantik dan seksi. Namun ada baiknya jika semua itu dilakukan dengan melihat keadaan yang ada di sekitarnya. Benar tidak?
0 Komentar untuk "7 Post Instagram 'Nakal' Nikita Mirzani Menuai Banyak Komen Dari Pengikutnya"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 kopipasss - All Rights Reserved
Template By Catatan Info